.

nedjelja, 4. veljače 2018.

Ova nagrada je ispunila moje srce i pružila mi snage da nastavim dalje ..

Botinec - Kako smo već prije najavili u slijedećih nekoliko susreta , porazgovarati ćemo sa ovogodišnjim laureatima , dobitnicima prestižnih Priznanja u različitim kategorijama ovogodišnjeg izbora pod jedinstevnim nazivom - Osoba godine Novog Zagreba 2017. godine.

Navratili smo u naselje Botinec, koje ulaže dosta energije, kako članova Civilnog društva (tu su mnogobrojna sportska klubova i društva, zapaženi broj udruge ali i društava iz različitih interesa stanovnika naselja) ali i pojedinaca u iskrenoj želji podizanja ukupne kvalitete življenja u naselju Botinec.

Probleme je dosta, kako u infrastrukturi, prometnoj sigurnosti, nedostatnom društvenom prostoru itd... Naime, to su samo neki od  problema sa kojim se svakodnevno susreću  stanovnici ovoga naselja, koji uz nezaposlenost, te manjak materijalnih sredstava uvelike čine život u ovom naselju ne baš ugodnim.

No, nije sve baš tako loše. Naime, u naselju kako smo već istaknuli, djeluju članovi civilnog društva , ali i pojedinci koji  svojim trudom, kreacijom, entuzijazmom, lobiranjem, sposobnošću dobre i racionalne organizacije uspijevaju okupiti, motivirati i ostvariti odlične rezultate, koji mnogima ulijevaju nadu kako se i u ovome naselju mnoge stvari mogu pokrenuti na bolje, što će zasigurno pozitivno djelovati i na ukupnu kvalitetu življenja, kakvu naselje Botinec zaslužuje i sa svim svojim mještanima može ostvariti.

Upravo ovogodišnji nosioc najvećeg Novozagrebačkog Priznanja - Osoba godine novog Zagreba 2017 - dolazi iz naselje Botinec, gdje je glasanjem žirija, na Čelu sa Ilijom Bikić ostvario najveći broj, te zasluženo proglašen ovogodišnjim laureatom.

Tu laskavu titulu je ponio g. Vladimir Rihtar, predsjednik Kluba dobrovoljaca  i veterana Domovinskog rata Botinec.




Vladimir Rihtar, ovogodišnji
laureat u kategoriji
Osoba godine Novog Zagreba
2017
-  Završetkom siječnja, točnije 26. siječnja 2018 je bilo svečano uručenje Priznanja u raznolikim kategorijama,zaslužnim pojedincima koja se dodjeljuju pod jedinstvenim imenom - Osoba godine Novog Zagreba 2017.

Odlukom žirija, moja je malenkost ove godine proglašena - Osobom godine - u istoimenoj kategoriji, što mi osobno iznimno puno znači. 

Naravno, istaknuo bih i sve ostale nominirane, u ovoj zaista zahtjevnoj kategoriji koji su svojim  nesebičnim radom,  društvenim angažmanom i nedvojbeno odličnim ostvarenim rezultatima u protekloj 2017 godini, skrenuli pozornost javnosti na svoje aktivnosti, te uz mene zasluženo bi bili  nominirani. 

Možda je u prevagi, ove godine presudila poneka "sitnica"?! 

No, ja im od srca želim da netko od njih, već na godinu - zasluženo ponese ovu malu Satuu i Priznanje, koje raduje iz duše i na jedan ljudski način  pokazuje i dokazuje kako se trud i rad za druge zaista  (gruba je riječ - isplati) vrednuje i u našem društvu.

Pitali ste me o mom mišljenju o opravdanosti ove nagrade, ovdje kod nas u Novom Zagrebu.

Mišljenja sam , a uvjeren sam kako ga dijelim sa većinom stanovnika Novog Zagreba, kako je ovaj Javni natječaj - koji se vrlo uspješno organizira drugu godinu za redom, u organizaciji porta Rotor - u 10 kategorija, pod jedinstvenim nazivom Osoba godine Novog Zagreba, nadahnuće i poticaj za još bolji i kvalitetniji rad, većeg broja članova Civilnog društava ali i pojedinaca u našem Novom Zagrebu. Mišljenje sam kako će utjecaj i ugled ove nagrade rasti iz godine u godinu a samim time i ostvarivati sve kvalitetenije i moćnije rezultate, na koje će indirektno utjecati u podizanju ukupne i svestrane kvalitete življenja u Novom  Zagrebu.

Također bih htio skrenuti pažnju na samu organizaciju cijelog Natječaja, koji je od samog početka bio vrlo profesionalan, nepristran i odlično organiziran. Naime, sama redakcija portala Rotor ne sudjeluje u nominaciji ili odlučivanju izbora laureata. Tu djeluju samostalni žiriji od sedam članova sa predsjednikom žirija na čelu , koje imenuje portal Rotor. Mogućnost velikog utjecaja imaju i čitatelji portala Rotor, koji svojim nominiranjam također mogu utjecati na nominaciju pojedinih kandidata.

Sama svečanost uručenja prestižnih statua (koje su izradili članovi Udruge gluhoslijepih osoba grada Zagreba ) i Priznanja, ispunjena je dostojanstvom svih prisutnih, u pozitivnoj energiji laureata, njihovih obitelji te prijatelja. 

Cjelovečernji svečani program, nije ni izbliza ničim pompozan, već je, ja bih to nazvao - "treparav". Ispunjen pozitivnim ljudskim osobinama, prijateljstvom, podrškom, tolerancijom, veseljem, ljubavlju i novim poznanstvima. 

Na vaš upit kako sam se osjećao tu večer, moram priznati ovako javno, kako sam ostao stvarno iznenađen, prepuna srca nekom neopisivom dragosti, koja je ispunila cijelo moje tijelo, i imam osjećaj ispunila cijeli dvoranu. Ostao sam u prvi trenutak šokiran, jer mi ta nagrada , to Priznanje jako puno znači. Tim više, što je žiri stvarno prepoznao moj  trud i rad, te kroz ostvarene rezultate doprinosa mom naselju Botinec.

Ova nagrada mi je jako , jako velika... I ponavlja, srce mi je jako jako veliko i ispunjeno radošću i ponosom.

Naime, Novi Zagreb je također veliki, tako da mi ta nagrada još više znači, naspram  teritorija koji obuhvaća Novi Zagreb.

Naravno, bez toga ne mogu. Novi Zagreb je dao iznimno mnogo dragovoljaca u Domovinskom ratu. No iskoristiti ću priliku i istaknuti (što mnogi možda ne znaju!?), kako su Kobre iz Novog Zagreba, prva dobrovoljačka satnija, koja je otišla iz Zagreba u Domovinski rat.


Nema komentara:

Objavi komentar