.

subota, 10. prosinca 2016.

Kada pjesma dijeli radost

Botinec - Ovih smo dana posjetili Podružnicu umirovljenika Botinec i njihov pjevački zbor - ZUB ( Zbor umirovljenika Botinec).

Moramo istaknuti kako nas je odmah u početku njihove probe dojmio veliki entuzijazam i volja članova  da što kvalitetnije uvježbaju dogovorene pjesme u ovo predbožićno vrijeme. 

Naime, kako saznajemo ove godine Podružnica umirovljenika Botinec radi na organizaciji  sa još nekoliko udruga koje djeluju u naselju Botinec, održavanja javnog Božićnog koncerta na prostoru ispred spomenika poginuli braniteljima u središnjem djelu naselja. Želja im je kažu - darovati sumještane raznolikim božićnim pjesmama i uljepšati blagdanske dane.



Štefanija Merkaš, predsjednica
Podružnice umirovljenika Botinec
- I ja sam član ovog našeg odličnog pjevačkoga zbora, kojem je predsjednik naš član Ivica Stupnišek, no zbog opravdanih razloga večeras nije mogao biti na probi, pa ga ja mijenjam.

Naš zbor je započeo prije nekoliko tjedana uvježbavati i pripremati se za Božićni koncert. Naime, naš je zbor pokretač uz još neke udruge koje djeluju u našem naselju održavanja ovogodišnjeg - Božićnjeg koncerta. Cilj nam je uvježbati dvadesetak prigodnih pjesama, pa ćemo onda u konačnici odrediti repertoar, koji ćemo izvesti na samom Božićnom koncertu.

Nakon ovog koncerta već imamo dosta "gust" plan aktivnosti  za siječanj i veljaču 2017. godine u kojima nas očekuje dosta nastupa, među kojima i jedan na jednoj od naših televizija.

Za kraj bih htjela, ako se ne vidimo do tada - zahvaliti portalu Rotor na odlučnoj ovogodišnjoj suradnji, te uredništvu i svim stanovnicima Novog Zagreba zaželjeti ugodne Božićne blagdane i  sve najbolje u novoj 2017. godini.



Nada Slobodić, član
 pjevačkog zbora Botinec
- Moram priznati kako potječem iz "muzikalne" obitelji. Naime, moj djed je bio poznat u cijelom kraju, naime on je svirao "bajs". Nakon djeda u tom obiteljskom nizu, moj otac je svirao violinu.

Na žalost ja ne sviram nikakav instrumen, ali sam imala sreće još u školska doba susresti odličnog nastavnika glazbenog odgoja, Ljudevita Adamek, koji me je uočio i upisao u školski zbor, gdje sam aktivno pjevala 5. godina.

Nakon tog iskustva život se nastavio bez aktivnog pjevanja, da bi se sada u umirovljeničke dane ponovno aktivirala i uključila u naš umirovljenički zbor, gdje sa velikim zadovoljstvom dolazim na probe, te brojne nastupe.

Često nastupamo  u domovima umirovljenika, tamo nas često pozivaju, što nas svakako veseli. Pred nama je i Božićni koncert, kojemu se također svi od srca radujemo, a kako doznajem, slijedi i nastup na jednoj od naših televizija.... Sve u svemu, vrlo je dinamično i uz to vrlo zdravo. Naime, ja se uz ostele članove našeg pjevačkoga zbora držim one, kako je pjevanje i glazba pravi lijek za dušu.



Rudolf Tkalec, član
pjevačkog zbora Botinec
- Član podružnice umirovljenika Botinec sam nekih 4. godine. kako se volim družiti, pjevati nedugo sam se uključio i u rad našeg pjevačkog zbora.

Kako ste vidjeli i sami, upravo uvježbavamo Božićne pjesme, što mi je zaista zanimljivo. Naime, raduje me činjenica, kako sa ovoliko godina postoje poneke Božićne pjesme koje još do sada nisam imao prilike čuti.

Siguran sam kako će Božićni koncert, koji slijedi u suradnji sa još ponekom udrugom našeg Botinca, biti zanimljiv kako nama izvođačima, ali još više našim sumještanima, koji se rado okupe i podrže ovakve manifestacije.

Za kraj bih pozvao sve naše sumještene da dođu na naš koncert i da sa nama podjele radost i ljepotu naših Božićnih pjesama i napjeva.



Petar Slavulj, glazbeni voduitelj
Zbora umirovljenika Botinec
- Ovaj zbor vodim sa velikim veseljem altivno oko dva mjeseca, svaki ponedjeljak u 17,00 sati.

Tu se družimo, imamo probe, ponekada i češće, ukoliko je potrebno, posebno pred nastup.

Naime došao sam ovdje, zasjenivši kolegu, koji zbog osobnih stvari nije bio više u mogućnosti nastaviti sa radom. Moram istaknutu kako su me članovi  zbora ugodno iznenadili odmah po dolasku, iako sam ljetos imao poneka kratka surađivanja sa zborom na nastupu zbora ovdje u Botincu, na danu Branitelja. 

Na kraju bih želio istaknuti, kako bi se mnogi ljudi iznenadili koliko je puno skrivenog  potencijala u ovom zboru. Posebnu među nekim pojedincima, iako kao cjelina funkcioniraju odlično.

Iza naše dosadašnje suradnje, ostvareni su i neki nastupi. Posljednji je odvio u "Češkoj Besedi" u Zagrebu, gdje su nas sa oduševljenjem popratili i nagradili velikim pljeskom.

Zadovoljan sam ovdje. Drago mi je što imam priliki družiti se sa svim ovim prekrasnim ljudima od kojih mogu mnogo naučiti o životnim vještinama, baš kao što oni uče od mene o glazbenim i pjevačkim vještinama. 

Pred nama je, kao što ste vjerovatno čuli, skori Božićni koncert ovdje u naselju Botinec, a tada nakon blagdana i praznika započinje ponovno dinamično razdoblje vježbanja i nastupanja koje se proteže sve do vrućih ljetnih mjeseci ...












Nema komentara:

Objavi komentar