.

četvrtak, 13. listopada 2016.

Razlika između nemogućeg i mogućeg je u odlučnosti

Kajzerica - Jučer smo posjetili Udrugu Beauty fit, u društvenim prostorijama lokalne samouprave Kajzerica, koja želi okupljati što više ljudi čija je zajednička želja osjećati se dobro u vlastitoj koži, biti zdrav i sposoban za obavljanje svakodnevnih zadaća - jednostavno biti fit. 

Kako smo uspjeli saznati, osoba koja je fit ne mora nužno postizati vrhunske, natjecateljske rezultate, niti se to od nje očekuje ali se podrazumijeva da ima dobar stupanj izdržljivosti, mišićne snage i fleksibilnosti, a nisu zanemarene niti ravnoteža i koordinacija. Odgovarajuća tjelesna težina (poželjan odnos masne i nemasne mase tijela), dobra krvna slika, genetska predispozicija, dobre prehrambene navike, te način života i rada samo su još neki od čimbenika koji doprinose dobrom stanju organizma.


Đurđica Vuk,  predsjednica Udruge
Beauty fit i trener


- Moram priznati kako sam gotovo cijeli život u sportu. Isprva kao djevojčica, bila sam izuzetno "živa" sklona fizičkim aktivnostima, ali po završetku Kineziološkog fakulteta, zapravo je moje životno zanimanje (p)ostalo sport.  Osobno sam viši sportski trener fitnessa, no iza mene je također 14. godina aktivnog rada. Moram priznati kako sam se kroz tih 14. godina zaista susrela sa svakakvim situacijama, uglavnom radeći za "druge".Kako sam se nedugo doselila sa svojom obitelji u ovaj dio grada, takao sam primijetila kako u ovoj sredini (naselje Remetinečki Gaj, Savski Gaj, Kajzerica, Lučko, Hrvatski Leskovac, Ježdovec itd...) ljudi dosta pažnje polažu u svoje zdravlje, fizičke aktivnosti (kroz redovito vježbanje) ishranu itd... I sama sam krenula tim putem, i bila u više grupa, na različitim lokacijama (naseljima) no na žalost  nisam se susretala sa načinom i vježbama treninga koje bi meni pružilo sve ono što sam očekivala, ili sam, sama pružala, dok sam radila za neke druge.No, kako kažu, sve dođe na svoje. Naime, uvijek sam izbjegavala krenuti u samostalno organiziranje suvremenog načina vježbanja zbog nedostatka (vlastitog) prostora. No, negdje u rujnu prošle godine uz nagovor uskog kruga dragih i iskrenih prijatelja i prijateljica (aktivnih viježbačica fitnessa) i podršku vlastite obitelji, posebno supruga, svi skupa smo registrirali udrugu - Beauty fit. Eto, ja sam postala predsjednica, ali i trenerica.Moram priznati, kako sam eto, po prvi puta "dobila" priliku - ja, osobno -, na moj (dugim godinama rada) provjeren i prihvaćen način, pružiti skup vježbi (trening) pod nazivom Aeromix  - što je po mom skromnom mišljenju - najidealnija kombinacija arobnih vježbi i vježbi snage za uspješnu potrošnju suvišnih kalorije. Sastoji se od jednostavnih, ali zabavnih i učinkovitih koreografija kako bi smo se iznojili, ispucali stres i poboljšali kondiciju. U drugom dijelu treninga provodimo dinamične vježbe snage i izdržljivosti za oblikovanje tijela. Ovaj program je namijenjen svima koji su željni znojenja i zabavnih koreografija uz cijenu skidanja kilograma na samom kraju dana, nakon što obavimo sve ostale obaveze. U planu imam još jedan program, koji bi se zvao "Korektivna gimnastika" koji bi bio namijenjen za ljude "srednjih" godina, bez obzira na spol, koji se trenira nižim intenzitetom. Također za poboljšanje jakosti, snage, fleksibilnosti i kordinacije sa naglaskom na pradelnu posturu tijela.Moram priznati, kako su nam za sada grupe male, što je zapravo i normalno, sa obzirom da smo započeli sa aktivnim radom naše udruge, prije nepuni mjesec dana. Trenutno koristimo društvene prostore lokalne samouprave ovdje na Kajzerici, srijeda od 18,00 sati do 20,00 sati i svaki prvi i treći petak u mjesecu, također u vrijeme od 18,00 do 20,00 sati, te u naselju Blato , četvrtkom od 19,00 do 20,00 sati.





Saša Vuk,  dopredsjednik Udruge
Beauty fit

Za kraj bih istaknula, kako cilj našeg okupljanja nije samo vježbanje, vježbanje..... i vježbanje, već i srdačno i ugodno druženje, razmjena iskustava, koja znaju biti još ugodnija i "vrckavija" uz proslave rođendana, imendana itd.

- U udrugu sam ušao, kao suprug Đurđice, na nagovor prijatelja više kao podrška. Također sam "sportske" struke, naime doktorirao sam Kineziologiju, na Kineziološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, gdje i radim kao znanstveni novak u suradničkom zvanju - viši asistent, na više predmeta, među ostalima na predmetu usmjerenja - fitness.

Tako da sve ove programe koja naša udruga održava - iza njih stoji dugogodišnje znanstveno i  stručno proučavanje. Tako da smo mi skupili znanja iz više različitih područje. Recimo, Aeromix je najbolja kombinacija iz različitih (to nikako nije klasični aerobik!) smjerova. Nisu intezivne vježbe kao što je " insanity". Naime , postoje različiti programi, koji se danas primjenjuju i vježbaju. Ja znam kako zvučna imena, kao što je Fat Burn, , Ultimate Fat Burn su  atraktivna i privlačna, ali  Aeromix je u stvari kombinacija, najboljih stvari iz svih tih različitih programa.

Program, Korektivna gimnastika, je također nastala, godišnjim proučavanjem i praćenjem funkcionalnog treninga, sa svrhom poboljšanja zdravlja mišića trupa, koji su odgovorni za pravilnu pasturu, a samim time odražavaju se na cjelokupno naše zdravlje.

- U sportu ste od mladosti ...- Sportom se bavim od mladih nogu. Bavio sam se intezivno (22. godine) taekwondoom. Višestruki sam državni prvak i grada Zagreba. Reprezentativac. Uspješan trener taekwondoa u kojem sam se bavio, kao trener 18. godina. Iz sebe sam ostavio veliki broj, danas državnih prvaka i  reprezentativaca.

Trenutno se uz obaveze na fakulteti bavim  i  profesionalno kaskaderstvom. Dakle mogu reći da sam i umjetnik (službeno sam član Hrvatskog društva filmskih djelatnika i Hrvatskog kaskaderskog društva). Iza sebe imam mnoge filmove iz  A produkcije. Desetak filmova, petnaestak reklama, serija itd...Ono što bih želio kazati za kraj ovog našeg ugodnog razgovora je činjenica, koja govori o tome, da svatko tko si želi dobro zdravlje, najbolji ulog za njegovo očuvanje  je redovita tjelovježba. To pokazuju brojna istraživanja Svjetske zdravstvene organizacije. 

Ta ista organizacija preporučuje minimalno dnevno 30. minuta tjelesne aktivnosti, niskog inteziteta. Tjelesna aktivnost može biti bilo što, usisavanje, kopanje na vrtu, brisanje prašine, to se sve "zbraja". Bilo bi lijepo kada bi ljudi uspjeli promjeniti svoj život, na aktivnosti, kada umjesto lifta, koriste stepenice, da idu biciklom ili pješice na posao, umjesto automobilom. To bi već promijenilo ukupnu tjelesnu aktivnost. 

No, za one koji se ne mogu priuštiti taj luksuz (pješačenje, brže hodanje i sl...) uvijek postoji ovakvi načini grupnog vježbanja, gdje se mogu pronaći kvalitetni programi.

Udruga Beauty Fit


mob :099 638 8613

Nema komentara:

Objavi komentar