.

četvrtak, 13. listopada 2016.

Humanitarna akcija Hrvtskog Crvenog križa - Vaš dar za pravu stvar

Jaruščica - danas je započela Humanitarna akcija Hrvatskog Crvenog križa - Solidarnost na djelu, pod nazivom Vaš dar za pravu stvar u prostorima marketa Kaufland.

Ovom prilikom i mi pozivamo sve građene da s uključe u ovu akciju i doniraju artikle sa popisa, popunjavajući pakete humanitarne pomoći za potrebite građane u Republici Hrvatskoj.

Popis artikala koji se mogu donirati:

  • Brašno
  • Ulje - biljno suncokretovo
  • Riža
  • Šećer
  • Sol, kuhinjska sitna
  • Tjestenina - makaroni ili špageti
  • Juha - vrećice
  • Riblja konzerva
  • Mesna konzerva
  • Marmelada


Danas su se u 13,00 sati uz djelatnike Hrvatskog Crvenog križa, koji su dežurali od jutra,  uključile i volonterke (umirovljenice) Hrvatskog Crvenog križa kako bi našim građanima skrenule pažnju na ovu - svake hvale vrijednu humanitarnu akciju, ali ih i uputile o  načinu prikupljanja odnosno doniranja, navedenih artikala.



Tomislav marjanović, djelatnik
Hrvatskog Crvenog križa
- Možete li nam reći kada je započela ova humanitarna akcija?

-  Ovo je 44. sabirna akcija pod nazivom - Solidarnost na djelu. To je tradicionalna akcija koju provode sva društva Hrvatskog Crvenog križa, na području naše  Republike Hrvatske.

Akcija se provodi već tradicionalno, drugog četvrtaka u mjesecu lipnju. Kako znate, akcija je započela danas u Kauflandu, a traje dva tjedna.

Na kraju bi zamolili sve građene da se uključe u ovu akciju, prema svojim mogućnostima, jer nažalost svih nas - zaista imamo mnogo ljudi koji su u potrebi u našoj Republici Hrvatskoj.



Mira Šteković, volonterka  Hrvatskog
Crvenog križa
- Draga gđo. Šteković, možete li nam reći , što vas je motiviralo da se uključite u rad i postanete volonter?

- Motiviralo me to, što ljudima treba pomoći. Sa obzirom kako sam ja u mogućnosti, da to sada mogu uraditi, više ne radim, u mirovini sam - pa sam se uključila.

Možete li nam reći, kako ste zadovoljni odazivom naših sugrađana, sada na početku ove humantarne akcije?

-  Dobro. Dobro. mogli smo birati, koji smjenu želimo. Meni ovo odgovara i super je.

- Prvi puta sudjelujete u ovakvoj akciji?

- Da, prvi puta. Do sada nisam bila u prilici, jer sam bila u radnom odnosu i djecu sam školovala.. sada kad sam u mirovini, sada si tome mogu posvetiti.

- Što bi poručili našim sugrađanima?

-  Našim sugrađanima bih poručila, da svakako uzmu od nas ovaj lijepi letak, te ga pročitaju ovdje na ulazu, kako bi se što kvalitetnije informirali o artiklima koje su u prilici donirati. Po povratu, nam mogu iste letke i vratiti, kako  ih ne bi bespotrebno morali bacati vani na parkiralištu u kante za otpatke.



 Marija Tekavčić, volonterka Hrvatskoh
Crvenog križa
- Draga gđo. Takavčić, možete li nam reći, a kada ste se vi uključili u volonterski rad, u Društvu Hrvatskog Crvenog križa?

-  Upravo danas, po prvi put.

- Jeste li imali kakva predznanja o ovoj tradicionalnoj humanitarnoj akciji- Vaš dar , za pravu stvar.

- Da, da. Naime uputili su me u Društvu i kazali mi sve o ovoj akciji, gdje i kako se provodi ovih dana u cijelom Zagrebu. Nakon, svih pruženih  informacija zamolila sam da budem ovdje jedna od sudionika akcije i evo me. Tu sam. Mogu priznati, kako sam onako u svojoj duši ispunjena jer evo činim dobro djelo...

-  Kakvi su vaši prvi dojmovi, da li se naši sugrađani aktivno uključuju u akciju?

- Ima različitih ljudi. Neki vrlo rado prihvate letak , dok drugi ne. To je baš kao kao i u životu, imam nas različitih, a kuda bi došli da smo svi bili istih pokreta, promišljanja, odluka, osjećaja itd.. Neki komentiraju, dok drugi odobravaju... Bilo kako bilo, košarica se vidno puni, iako je po mom mišljenju tek pred nama "pravo vrijeme". Ono kada se ljudi vraćaju sa posla, dakle oko 16,00 ; 17,00 sati.

- Što bi vi poručili našim sugrađanima, vezano uz ovu humanitarnu akciju?

-  Potaknula bi ih da se uključe i čine sebi ali i drugim ljudima dobro! da si u ovoj teškoj ekonomskoj situaciji, pomognemo jedni drugima.



Juraj Leko, djelatnik
Hrvatskog Crvenog križa
- g. Leko, koja je ovo vama po redu humanitarna akcija?

- Prva.

- Bravo. Možeš li nam reći svoje doživljaje o svojoj prvoj humanitarnoj akciji?

-  Dojmovi su odlični. Zadovoljan sam  odazivom ljudi i raduje me koliko se već ljudi odazvali, doniralo u našu košaricu, stvarno prekrasno.

Čini mi se da akcija odlično napreduje.

- Koja bi bila vaša poruka sugrađanima, vezana uz ovu zaista odličnu hunanitarnu akciju? 

- Brinite jedni za druge, po mogućnosti donirajte. Nije skupo. Doniramo neke osnovne namirnice, možda za vas to nije veliki izdatak, a nekome mogu puno pomoći.








Nema komentara:

Objavi komentar