.

utorak, 12. srpnja 2016.

Preuzmi vlast nad svojim mislima, s njima možeš učiniti što želiš ...... Platon

Novi ZagrebKao i svi ostali i ja sam bila na početku razvoja svoje karijere.

Ulagala sam u sebe  i još uvijek to prakticiram. Program osobnog rasta nikad  ne završava rečenicom - “Ma to znam, to sam već čuo!”

Imam licencu Lifecoach što je temelj mog sadašnjeg posla kojeg radim.

Zainteresirala sam se i za druge tehnike koje rado prakticiram na sebi i drugima ,a pokazale su se vrlo uspješnima-praktičar Theta Healinga DNK2, praktičar PEAT tehnike.

Završila sam niz edukacija na temu nenasilne komunikacije koju prakticiram u radu s ljudima i djecom u školi, nastavi jer sam viši medijator, izmiriteljica upisana u registar pravosuđa RH, magistar primarnog obrazovanja i učitelj likovne kulture, stručni voditelj likovnih i keramičkih radionica.

Volim i osjećam se izuzetno dobro kada samu sebe aktiviram na svojim jakim poljima tako da u slobodno vrijeme aktivno pjevam u zboru, sviram djembe, redovito plivam te vježbam kombinirajući razne tehnike.

Osjećam se izuzetno radosno kada mogu podijeliti svoje znanje i pomoći onima koji to traže. A najsretnija sam kada vidim osmjeh zadovoljstva na njihovom licu.Za mene učenje nikada ne prestaje. Rado volim naučiti nešto novo, ali jednako tako volim ga i dijeliti. Veseli me kada probudim novi način razmišljanja kod ljudi koje ih čini zadovoljnijima, a najviše  kada kažu:

“Ne znam što je točno bilo, ali od kada radim s vama, jednostavno se sve samo poklopilo.”

“Bravo”, kažem, “uspjeli ste!”

Rad koji provodim temelji se na različitostima sadržaja koje organiziram, prateći potrebe pojedinaca. To su tematske radionice, tematska predavanja, individualni razgovori i termini.

Prava sloboda počinje onda kada shvatimo koliko smo moćni, sve do tada je strah i sumnja u sebe.
Coachingflow / obrt za savjetovanje, edukacije i poduku/www.coachingflow.com