.

srijeda, 4. travnja 2018.

Susresti ćemo se ponovo, u nekom novom terminu

Kajzerica -  U petak ( 23. ožujka 2018. godine ) u prostorijama lokalne samouprave naselja Kajzerica je održano, dugo očekivano - Druženje sa Aleksandrom. 

To je prvo druženje naših čitatelja - njezinih fanova - sa Aleksandrom Ivanac, našom kolumnisticom koja gotovo nešto više od godinu dana - svakog utorka objavljuje svoje  vrlo zanimljive, ali i poučne kolumne koje se dotiču raznolikih tema iz svakodnevnog života.

Moramo priznati kako je po našim podacima, ali po svjedočenju naših čitatelja Akelsandrina kolumna, iznimno čitana, kako kod žena - na našu sreću - isto tako i kod muškaraca.Imamo spoznaje kako je kolumna čitana  od mnogih menadžera, u mnogim računovodstvenim  uredima, u raznolikim servisima, školskim zbornicama ali i u frizerskim salonima, itd...

Suvremeni život nameće brz tempo, koji ne ostavlja baš mnogo slobodnog vremena. Ovakvim načinom života čovjek je u potrazi za, ako moguće jednostavnim i učinkovitim svakodnevnim rješenjima, kako bi mu život bio što jednostavniji, ispunjeniji, ali isto tako bez velikih problema, stresa, bolesti itd...

Upravo na tom tragu, kolumne naše Aleksandre nam često puta pružaju praktično (i lako primjenjivo!) riješenje ponekih životnih situacija, ali i način kako se suočiti i riješiti veće ili velike životne probleme, susrećući se sami sa sobom, mijenjajući promišljanja, navike - podižući svijest o svom bitku, životu, zdravlju, ljubavi ....

Iako se na žalost tog petka , nije okupio veliki broj sudionika (što na takvim skupovima i nije od prevelike važnosti!) teme koje je pokretala i provocirala sama Aleksandra bile su iznimno zanimljive, potentne i raznolike. Svi sudionici su bili u prilici aktivno sudjelovati u kreativnoj diskusiji, koja je često puta odmicala, ne sluteći joj kraja. No, vješta Aleksandra bi nakon nekog vremena vraćala temu upravo tamo gdje joj je mjesto, nudeći i provocirajući moguće riješenje.

Naravno, kako je u tako raznolikoj, zanimljivoj i iznimno poučnoj večeri vrijeme prolazilo neslućenom brzinom. Vrijedi spomenuti, kako su probijena dva termina od po sat vremena , a temama se nije nazirao kraj. 

Nastavilo bi se tako duboko u noć, da - domar - nije skrenuo pažnju svim prisutnima, kako - ako ovako nastave - poneki neće stići koristiti javni prijevoz, zbog "sitnijih" sati.

Ovakav način druženja , autora  i naših  čitatelja kolumne, se pokazao iznimno zanimljiv i dobrodošao. Kako doznajemo, pri samom završetku druženja je dogovoreno, kako što prije treba ovakav susret ponoviti, kako bi svi skupa obnovili, primjenili i učvrstili nova znanja, iskustva i spoznaje.



Aleksandra Ivanac, autorica kolumni
- Večeras sam sa sobom i par kolunmi, koje su mi se učinile prigodnim za ovo naše večerašnje druženje. Moram priznati, kako u ovakvom načinu druženje, nemam baš mnogo iskustva. Naime ovo mi je osobno - prvo takvo iskustvo.

Vrlo ubrzo, se pokazalo, kako su moje kolumne otvorile neka pitanje i teme, ali su se nakon toga teme započele otvarati same, a to je bio najljepši dio druženja. Zanesene raznolikim termama, nismo ni primijetile, kako vrijeme zaista brzo promiče.

Htjela bih također istaknuli, kako mi je drago da je do jednog ovakvog našeg susreta došlo. Tu mislim mene, kao autora kolumne i mojih čitatelja i čitateljica.Naime, do sada kada bih pisala kolumnu, obraćala bih se nekim "nepoznatim" ljudima i to me malo zbunjivalo i plašilo. Nisam znala, kako sve te moje kolumni ljudi prihvaćaju i kome ih zapravo upućujem.

Nakon večerašnjeg druženja, uvjerila sam se kako su kolumne vrlo prihvaćene ( po temama ali i načinom kako ih ja pišem) i te kako ih čitaju zaista raznoliki   ljudi ( po stručnoj spremi, spolu, životnim situacijama, ali i životnoj dobi).

Moram istaknuti kako mi se ovaj "direktan" način druženja iznimno svidio, te kako mi je pružio još jedno neposredno iskustvo u kojem sam imala priliku vidjeti , doživjeti, susresti i upoznati drage ljude, koji imaju snage, volje, entuzijazma i potrebne energije, kako bi svoj život prihvatili u svoje ruke, te ga svojim trudom, znanjem i željom, nastoje promjeniti na bolje u svakom segmentu vlastita života.

Sigurna sam, kako će se ovakva druženja nastaviti i u buduće ...



Marija Lasan, sudionica susreta
- Moram odmah u početku istaknuti kako već dugi niz godina pratim rad  Aleksandre Ivanec.

To me je i ponukalo da večeras budem upravo ovdje, a ne na nekom drugom mjestu. Moram priznati, kako nisam imala nikakva određena očekivanje, već sam prepustila da sve bude - kako bude.

Odmah me na samom početku odradovala i ugodno iznenadila Aleksandrina neposrednost, otvorenost i spremnost na  razgovor na različite životne teme. Dodam li tome, kako su naše društvo činili slične žene, tada vam ne moram posebno skretati pažnju na moj osjećaj ugode, zadovoljstva i radoznalosti.

Večer je prebrzo prošla, kroz ugodan razgovor o mnogim životnim temama, koje nam se nameću kao važne u ovom užurbanom životu, koji ne ostavlja prostora melankoliji, opuštenosti , spontanosti. Gotovo svaki segment našeg života (obitelj, posao, slobodno vrijeme, odgoj djece, ljubav...) iznova propitkuje, ali tolikom brzinom, da se jedva snalazimo.

Za kraj bih rekla, kako je ovakvih druženja potrebno više, tako da bih predložila da se ovakva druženja održavaju barem jedanputa mjesečno, gdje bi vođeni Aleksandrom, kroz životna iskustva,   bili u prilici - doći daleko brže - do određenih važnih životnih rješenja. Sigurna sam kako bi se kroz kratko vrijeme okupio veći broj ljudi, a time bi i ti susreti dobili na kvaliteti ali i na važnosti svih sudionika.

Za kraj bih zahvalila  našoj Aleksandri na odvojenom vremenu ali i velikoj  volji, entuzijazmu i spremnosti da sa nama podjeli ovako ( za nas) korisno vrijeme.












Nema komentara:

Objavi komentar