.

ponedjeljak, 30. listopada 2017.

Uručen poklon paket 2. kola, Poklon igre "Pitalica Marica"

Blato - 19. listopada 2017. godine u prostorijama Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva Tuškan, uručen je poklon - drugog kola, poklon igre "Pitalica Marica" -  sretnoj dobitnici Miri Havrle.

Moramo istaknuti, kako je naša Poklon igra "Pitalica Marica" do sada izmamila mnogo smijeha, radosti i sreće kako kod sretnih dobitnika, ali i kod njihovih obitelji ili prijatelja. Upravo to se dogodilo i pri uručivanju poklon pakata sretnoj dobitnici  Miri Havrle.

Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva Tuškan, uručila joj je poklon paket zdravih proizvoda od organski uzgojene aronije. U tom "čarobnom paketu" može se pronaći mnogo toga . Tu je bazni sirup , sok, čaj, pekmez itd..i to sve od aronije. 

Rekli bi neki iskusniji: Za svakoga ponešto ! Za cijelu obitelj, od bake i djeda, pa do unuka i unučica!



Mira Havrle, sretna dobitnica -obiteljskog
 poklonpaketa - Obiteljskog poljoprivrednog
gospodarstva - Tuškan u Poklon igri
 - Pitalica Martica
- Moram priznati iako sam svakodnevni čitatelj Portala Rotor, gotovo mi je promakla Poklon igra - Pitalica Marica. Naime, registrirala sam je "krajičkom oka" i pomislila kako je to nekakav zafrkancije.

No "vrag mi nije dao mira" i u komentare sam upisala točan odgovor. Kako je to bilo kasno u večer, nisam ni vidjela do ujutro, kako sam svojim odgovorom, upravo ja osvojila Obiteljski poklon paket, Obiteljskog  poljoprivrednog gospodarstva - Tuškan.

To jutro mi je bilo prekrasno, svijet mi se činio ljepšim mjestom za živjeti, a dan mi je započeo baš po mjeri! Zaista sam se osjećala sretnom.


No, tek sada ovdje na dodjeli proradila je trema pomiješana sa ushitom. Naime, ne mogu ni opisati kako nas mogu usrećiti "male" stvari. Učiniti nas bitnim, ispunjenima.

Što reći?

Najprije bih zahvalila Portalu Rotor, na organiziranju ovakvih igrica, koje nas (barem prema mom skromnom iskustvu) čine sretnijima.Naime, nisu važne - veličine pokolona ( ne mora to biti automobil!) već je važan osjećaj, koji me upravo sada ispunio cijelu.

Također zahvaljujem Obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu, na prekrasnom Obiteljskom pakete, njihovih zdravih proizvoda od aronije. Iako sve do sada nisam mnogo znala o toj ljekovitoj biljci, evo pružila mi sa prava prilika da je bolje upoznam i sve njezine ljekovite atribute .

Naravno kako ću i u buduće pratiti Poklon igru "Pitalica Marica" te pokušati osvojiti još pokoji poklon, što preporučujem i ostalim fanovima Portala Rotor!

Još jedanput zahvaljujem od srca Obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu Tuškan, na predivnom poklonu! Naravno, kako im želim mnogo uspjeha u radu.



Nada Tuškan, članica
Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva
- Tuškan
- Zaista mi je drago, što naši Obiteljski poklon paketi izazivaju toliko lijepih emocija kod sretnih dobitnika Poklon igre "Pitalica Marica".

Ni izbliza nismo očekivali tako ugodne reakcije. Naime, od kada traje ova Poklon igra "Pitalica Marica " moram istaknuti kako se povećao broj mail-ova sa raznolikim upitima o našoj aroniji.

Naime, kada smo dogovarali suradnju sa Portalom Rotor, nije nam na umu bio toliko komercijalni uspjeh, već smo željeli i preko Portala Rotor - koji je zaista čitan u Novom Zagrebu i kojem se zaista vjeruje - obavijestiti naše sugrađane o svim ljekovitim aspektima aronije, koji su vrlo sukladni potrebama modernog čovjeka , koji je svakodnevno opterećen stresom (da gotovo to više i ne prepoznaje) te užurbanom dinamikom življenja. koja zaista htjeli mi to priznati ili ne - ostavlja (bolan!) traga ne samo na naše zdravlje već i na sve druge dijelove našeg života i životnog djelovanja.

Raduje nas što ljudi svakim danom, sve više prepoznaju važnost zdravlja, važnost vlastite ishrane, fizičkog kretanja itd... Naime, ne treba biti previše mudar, kako bi znali - zdrav pojedinac u zdravom društvu - stvara predivno okruženje u kojem se potiče kreacija, odlični međuljudski odnosi i da ne nabrajam.

Za kraj bih od srca čestitala Miri Havrle, dobitnici ovog našeg Obiteljskog paketa, te je zamolila da nam se povremeno javi, kako bi nam rekla kako se osjeća ona ali i njezina obitelj, redovitim konzumiranjem naših zdravih proizvoda.