.

nedjelja, 19. srpnja 2015.

Temperature su već prijepodne gotovo posvuda premašile 30 stupnjeva, mogle bi dosegnuti i 40

Po protokolu o postupanju i preporukama za zaštitu od vrućina, Državni hidrometeorološki zavod prati i analizira dnevne i noćne temperature i prognozira približavanje toplinskog vala. Sa 70-postotnom vjerojatnošću može prognozirati da će temperature ovih dana prijeći 35 Celzijevih stupnjeva i o tome obavještava Ministarstvo zdravlja i Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ), a sve da bi se pomoglo građanima u prilagođavanju visokim temperaturama. Od ove godine HZJZ prvi put prati i moguću povećanu smrtnost tijekom toplinskih udara.

Dok slušamo kako svi negoduju nad visokim temparaturama, upitali smo neke od vas, kada bi mogli birati, prošlogodišnje ljeto (koje je bilo znatno nižih temperatura i izuzetno kišno!) ili ovo sa ovako visokim temperaturama, što bi odabrali. 

Evo i odgovora:

Uh, zapravo se ni ne sjećam kakvo je bilo prošlo ljeto. U ostalome to i nije važno. Volim ljeto, volim ovo ljeto! Volim visoke temperature, more, ljetovanje i uživanje...  Uvijek se čovjek može negdje osvježiti. Ja sutra krećem na more, čekao sam da ovaj val prođe! A tada slijede pravi ljetni užitci, kupanje, tulumi, dobra hrana ....jedva čekam. Pozdrav!


Mislim kako su ove temperature, karakteristične za ljeto. Možda se prije nije toliko pridavalo toliko pažnje samim vrijednostima na termometrima, ali svi smo se radovali ljetu i uživali u njemu.Sigurna sam kako je tako i danas, no moraju i meteorolozi, ali i vi novinari nešto raditi, kad nema nekih ozbiljnijih vijesti!  Zato, jedva sam zaboravila prošlo ljeto, i zato od ovoga ne propuštam ni trenutka. Kada zaista postane onako malo "šarf" tada se rashladim po tušem i to je to!

Prošlo ljeto i nije bilo ljeto, već nekakva mješavina proljeća i jeseni. Ovo je pravo ljeto i želio bih preporučiti svima da  uživaju u njemu. Visoke temperature? Pa, kako bi drugačije, pa to je ljeto! Tko ne ide na more, uvijek se može okupati, osunčati i u Zagrebu, fala Bogu ima bazena, ali ni Jarun ni Bundek nisu daleko ali ni skupo (gratis!)


Molim vas, nemojte prošlo ljeto ni ne spominjite! Ja sam od onih koja bi sve zime dala za jedno ljeto! Za mene ne postoje visoke temperature, koje ne bih mogla prihvatiti. Postoji "klima" u stanu, a uz to otiđem se razhladiti ispod tuša.... no, svakako sam, fan - zaljubljenik ovakvih ljeta, koje je na sreću eto tek započelo. Radujem se skorom odlasku na more!

Nema komentara:

Objavi komentar