.

utorak, 13. prosinca 2016.

Smile :)

Novi ZagrebSvaku situaciju i svaku osobu dočekam otvorenih vrata sa smiješkom na licu. Svaki dan u svakom trenutku osjećam se odgovorno i sretno u situacijama koje kreiram.

To je moja ulaznica ili izlaznica i sretna sam zbog toga jer se osjećam dobro kao i svi drugi oko mene. 

Za svoju sreću zaslužna sam sama. Sretnija sam osoba jer ne ovisim o okolnostima nego im se prilagođavam i one mi služe kao cesta na kojoj se odvija život, a ja sam njegov dio.

Baš , prije par dana ,na jednoj edukaciji čujem rečenicu kojom upućuju na susretljivost i dobronaklonosti prema ljudima koje susrećemo tijekom dana. Pomalo sam bila iznenađena time, a ujedno i vrlo sretna da još netko pripisuje tome veliku pažnju.

 Izabrati pravu riječ ,rečenicu i iskreni izraz lica za sve  i svakoga ,nije teško,  samo je neobično jer tako nismo naučili. Znamo se jako dobro sukobiti i iz sukoba izaći osakaćeni. Mentalno ga nositi u svojoj nutrini danima, a možda i godinama.

Promijenimo naše navike zamjenjujući ih suprotnima. Ostati van sukoba, ostati iskren i poštovati svoj stav koji nikako ne ugrožava druge. Namećući ga drugima , on prestaje biti naš. 

Ako shvatimo pravu vrijednost upućivanja nekome lijepih  riječi, pozitivnih gesta, iskreni smiješak, pa nam to uđe u naviku, onda je to izvrsna doza samopoštovanja u odnosu s drugima.

Ako to činimo svakodnevno s iskrom ljudskosti i razumijevanja drugih kao sebe samih onda je to poseban ugođaj.


Ako svakodnevno uspijevamo preobratiti ljude iz osjećaja hladnoće u osjeća topline srce će nam postati toplije.

Ako hranimo srce otvarajući ga drugima nesebično, počinjemo rasti velikom brzinom .

Rastu naše riječi, tako što ih ima sve manje te se više lako ne izgube u šumi raznolikih  i bespotrebnih riječi.

Uputiti nekome iskren osmijeh kad misli da će biti napadnut ili iskritiziran mala je stvar koja mnogo donositi vama i drugima.

Najčešće kada ljudi zapnu u određenim pričama poslovnim, obiteljskim, prijateljskim, takav naš potez može ih osvijestiti i probuditi. On je istovjetan šoku kojeg osjetimo kad vidimo osobu koju dugo nismo i njezin presretan izraz iznenađenja na licu.

„Kako je dobro ,vidjeti te opet….“
Iznenadite sami sebe, vi to možete!
Vi ste jedini ekspert u tome!
Kako je dobro, opet biti JA!


Čime volite iznenaditi sebe?
Kako se tada osjećaju drugi oko vas, jeste li ikada to promatrali?
Ako, niste , promatrajte!
Ostat ćete začuđeni!

Aleksandra Ivanac / life and bussunes coach / konzultant / edukator ...
 www.coachingflow.com

 od srca za vas...biraj svoj poklon:

  •  1 besplatna radionica i 2 coaching termina.... dobivaju prve 2 osobe koje se jave na mail
  • 2 besplatna coaching termina........ dobivaju  sljedeći  5 osoba koje se jave na mail
  • 1 besplatna radionica po izboru..... dobiva narednih 5 osoba koje se jave na maii za radionice (vidi na   www.coachingflow.com   prijavi  se ) info@coachingflow.com
  • Sretno u novoj 2017. godini...........Vaš Coaching Flow

Nema komentara:

Objavi komentar