.

utorak, 15. studenoga 2016.

Proslava Martinja u Gradskom društvu Crvenog križa u Sigetu

Siget -  U subotu je u prostoru Gradskog društva Crvenog križa održana veselica u čast Svetog Martina i pretvaranja mošta u vino.

Tu su se okupili umirovljenici iz okolnih naselja Trnskog, Sigeta, Sv. Klare pa čak i iz Utrina odlučni da dostojansveno obilježe i zdušno proslave taj dan Svetca Sv Martina, zaštitnika hrene i vina, uz nazočnost Kardinala, Mošta, te njegove majke ...

Da je zabava bila uspješna o tome govori činjenica, kako je prostor Crvenog križa u Sigetu 18 A, bio ispunjen, plesom, pjesmom, odličnom živom glazbom ostao ispunjen od zadnjeg trenutka - 22,00 sata.

Nikome se nije dalo ići doma, a poseban dojam na sve  ostavila "Kardinal" Josip i majka Mošta, Gordana Herceg. Pridoda li se tome bogata tombola i natjecanje u plesu, čije je nagrada bila - Vikend u Gorskom Kotaru, koji je donirala naša redakcija.



Gorana Herceg "Majka Mošta", predsjednica
Podružnice umirovljenika Sveta Klara / Čehi
- Moram istaknuti, kako sam zaista zadovoljna večerašnjim atmosferom, proslave Martinja. Naime, svi su se prisutni spontano družili, uz šale, ples i pjesmu. Posebno me je iznenadila tombola sa zaista vrijednim nagradama, nedugo nakon naše točke -  Krštenja vina.

Naime ja sam večeras donijele dijete na Krst, malog Mošteka. Kak' bu' mi dijete nevjernik ostalo - buzorant. Upravo je večeras bila prigoda da to napravim ovdje. Muzikanti, su tu, pjevači su tu, gosti su tu, pa sa ja Mošteke donesla na Krst.

Čula sam da bu Biskup došao i to je to! Iskoristila sam priliku.

Bilo mi je zaista predivno ovdje u društvu, iako sam ovdje po prvi puta na proslavi Sv. Martina. Tombola je bila savršene. Još sam jednu kapu dobila, sad imamo Boris i ja.

Slijedeće godine ću se još bolje pripremiti za ovu ulogu. Naime pokumila sam se ovdje, što je izuzetno važno, jer kuma ti uvijek treba u životu!



 dpl. oec. Duško Godić, radni instruktor 
Gradsko društvo Crvenog križa
-  Evo i danas smo se skupili povodom Sv. Martina koji se tradicionalno u našim krajevima obilježava na današnji dan, od davne prošlosti. 

Tako smo i mi u Gradskom društvu Crvenog križa ovdje na adresi Siget 18A odlučili danas organizirati ples i krštenje mošta u vino uz veliku i bogatu tombolu, za naše umirovljenike Novog Zagreba. 

Kao što ste svjedoci , naime dvorana je bila prepuna, atmosfera uzavrela, vesela.

Nakon što se mošt pretvorio u vino nastala je velika zabava uz glazbu u živo, a vrhunac zabave je bilo natjecanje u plesu. Pobjednički par je osvojio putovanje , vikend u Gorski Kotar, što je za ovu priliku donirala redakcija portala Rotor.



Jelica Oržizek i Marijan Vuglec , dobitnici
Vikend putovanja u Gorski kotar /
Delnice - Apartman Sara
- Moramo priznati kako se zaista nismo nadali , prije svega da ćemo upravo mi pobijediti u izdržljivosti kvaliteti, odnosno ljepoti plesa.

No isto tako smo stali zatečeni bogatom nagradom, vikend boravkom u Gorskom Kotaru, točnije u gradu Delnice, kod naše domaćice Anice Kezele, vlasnice Apartmana Sara.

Upravo takvoga što nam je trebalo, za odmoriti dušu, tjelo i misli. Naime upravo smo saznali, kako u Delnicama ima dosta snijega. Ovaj aranžman je za četiri osobe, tako da ćemo sa nama povesti i naše dugogodišnje prijatelje. 

Možete zamisliti doživljaje, gdje u toplom apartmanu uz pucketanje vatre u kaminu, promatrate i uživate bjelinu, koja odmara oči, misli i tijelo. Također smo čuli, kako je uz sami Apartman Sara, smješteno sanjkalište, koje ćemo zasigurno uvelike koristiti uz kuhano vino.

Ovoga puta od srca zahvaljujemo organizatorima ovogodišnjeg Martinja ovdje u prostoru Gradskog društva Crvenog križa grada Zagreba, posebno g. Dušku Godić , ali redakciji portala Rotor, te  gđi. Anici Kezele, vlasnika apartmana Sara na prekrasnom nezaboravnom  poklonu.









































Nema komentara:

Objavi komentar