.

utorak, 6. rujna 2016.

Znakovi

Novi Zagreb - Pišem mail, kopiram tekst i provjeravam u drugom programu je li sve pravopisno u redu. To je danas stvar opće kulture ,a u ostalom ne bi se ona druga strana ugodno osjećala kada bi čitala nešto što pravopisno nije u redu.  U krajnjoj liniji kakav bih ja ostavila dojam o sebi?

No, dok klikam i kopiram , a ovo drugo brišem potkrada se stara verzija koja nije ispravljena. Šaljem mail ne znajući za to. Odlazim na drugi portal i tamo idem nešto napisati. Razmišljam što bi mogla i sjetim se dobre rečenice iz tog prijašnjeg teksta. Kopiram je i zalijepim. Tražim još popratni materijal i slučajno........ma mogu si stvarno misliti da je slučajno. Ne , ja već dugo ne mislim da slučajnosti postoje. Prije same objave pročitam rečenicu koju sam kopirala i vidim da je to stara rečenica iz onog nesređenog teksta.

F.....! Kaj sad? Već sam poslala mail. Ništa, vraćaj se nazad ispravi i ispričaj se osobi i reci iskreno što ti se dogodilo. O super, osoba je to prihvatila sa smiješkom. Ispravak slijedi i u ovom drugom portalu i sve je sređeno, ne onako kako sam pretpostavljala na početku, ali je ipak učinjeno.
I da se vratimo na slučajnosti.

Ja svjesno nisam znala da sam pogriješila. Otišla sam na drugi portal koji mi je otkrio pogrešku. Hvala ti, hvala ti, hvala ti.

Tko mi je to pomogao? Sustav nas samih je vrlo zanimljiv. Znakovi postoje i ja ih osobno prepoznajem i zahvalna sam im.

Ne zaobilazite znakove, ne okreći te im leđa. Oni vam samo uvijek, ali zapamtite uvijek nešto poručuju. To mogu za vas biti lijepi i ružni znakovi. Ne gledajte ih s te strane , oni vam samo poručuju. Slušajte ih.

Pa i znakovi u prometu postoje da bismo mogli slijediti put . Kako to radite bez greške, ne misleći je li pojedini znak loš ili dobar. Jednostavno ih slijedite, zar ne?

Kako je lijepo kad to znanje primijenite i u pogledu na životne znakove. Kad vam savjest ili intuicija ili više ja ili Bog(sami uzmite formaciju koja vam najbolje odgovara), kaže npr. NE i vi to dalje slijedite, predivno.
Jedno pitanje za vas........Koje životne znakove ste svjesno slijedili i što je bilo kasnije?

Koje niste....preskočili ste ih.....niste im dali na važnosti i što je tu kasnije bilo?

Nema komentara:

Objavi komentar