.

četvrtak, 10. ožujka 2016.

Podružnica umirovljenika veselo proslavila, Dan žena

Botinec - Jučer je u prostoru lokalne samouprave , sa početkom u 15,00 sati, Podružnica umirovljenika Botinec, organizirala proslavu Međunarodnog dana žena.

Uz živu glazbu, kuhane kobasice, kolače i puno dobre volje, na proslavi se okupio uz pozvane goste i zaista veliki broj članova ove vrlo  aktivne i odlično organizirane Podružnice.

Program je započeo, uvodnom riječju gđe. Štefanije , koja je u kratkom govoru, skrenula pažnju na značenje Međunarodnog dana žena, nekada u prošlosti ali važnost tog istog dana danas, u suvremenoj Hrvatskoj.

Nakon izlaganja predsjednice Podružnice umirovljenika Botinec, započelo se sa druženjem, veselom pjesmom i živahnim plesom uz glazbeni sastav - Botinečki taktovi.



g. Vinko Munjić, tajnik Podružnice
umirovljenika Botinec i član glazbenog.
sastava - Botinečki taktovi

- Kao Podružnica umirovljenika Botinec, zaokupljeni smo svakodnevnim aktivnostima naših članova. Tako između ostaloga i srijedom organiziramo druženje uz glazbu, ovdje u prostoru lokalne samouprave, gdje je veći prostor - gdje se možemo okupiti u većem broju.

Tako svaki mjesec , srijedom, kao što sam već istaknuo, ( obično je to oko desetog datuma - kada ljudi dobiju mirovinu) okupimo se u većem broju i to bude popraćeno uz glazbu. Današnji povod ovom prekrasnom druženju je Međunarodni dan žena, 8. ožujak. kao što vidite, nije baš 8. ožujak, već 9., ali to je zbog naše glazbene srijede i termina u kojem koristimo ovaj prostor.

- Svjedočimo kako se zaista mnogo vaših članova danas okupilo.Očito svi vole glazbu, druženje... Svemu skupa se vesele.

- Da. To im je "duševna hrana" i potstreh da mogu ova teška i krizna vremana prebroditi i dočekati naš slijedeći susret.

- Još za kraj. Vidimo da ste jako aktivni i kao tajnik, ali i kao glazbenik u glazbenom sastavu - Botinečki taktovi, koji večeras zabavljaju sve okupljene.

- Da. Okupio sam moje prijatelje, i eto napravili smo -bend-.

- Zasigurno svojim članovima izlazite u susret, cijenom nastupa.

- Pa, ne... Tu uopće ne govorimo o cijeni, nego je to simbolično da bi se ljudima koji dođu sa strane (izvan naselja Botinec) moglo dati za gorivo.

- Znači, to se skupi...

- Članovi su skupili novac, kako bi se kupilo nešto za pojesti. U ovom slučaju su to kobasice, malo kruha, malo priloga, malo pića.. U tome su prikupili i taj dio za glazbu.

Možda bi večerašnji posjet bio još veći, naime ima onih koji se "boje" doći da moraju neki prilog dati. Stoga ćemo zaista pokušati u narednom razdoblju pribaviti nekakva sredstva od sponzora, kako bi ovakve veselice bile -besplatne - za naše članove, i tako dostupne svima.

 

g. Damir Lenardić, član Podružnice
umirovljenika Botinec
- g. Lenardić, koliko ste dugo član Podružnice umirovljenika Botinec?

- Član sam oko dvije godine.

- Često dolazite na ovakva glazbena druženja?

-  Svaki puta, gotovo neizostavno. Želim istaknuti, kako su ove zabave zaista odlične. Dobro su organizirane, imaju "dušu" i jednostavno volim druženje sa dragim ljudima.




gđa. Ana Brozović, gost ali i budući član
 iz naselja Odranskog Obreža
- Po prvi puta smo ovdje na ovim glazbenim druženjima, koje organizira Podružnica umirovljenika Botinec. .Moram priznati, kako smo o ovim aktivnostima i druženjima čuli puno lijepih priča, doživljaja i pohvala - od više naših dragih poznanika, pa i prijatelja. Upravo stoga smo odlučili i navratiti i uvjeriti se i sami.

Sada moram priznati - toliko nam se dopada, da sam odlučila kako ćemo postati aktivni član ove Podružnice, bez obzira što smo već dugi niz članovi Podružnice i u naselju Odranski Obrež. 

Za ovakvo druženje, ovakve doživljaje, jedna članarina više, zaista ništa ne znači! Zar ne?


gđa. Božena Hibler, član Podružnice
umirovljenika Botinec
- poštovana gđo. Hibler, vi ste već dugo član Podružnice umirovljenika Botinec?

- Da. Od prvog dana

- Koliko je to godina ?

- Oooooooo

-  Kakvi su vaši dojmovi o večerašnjem glazbenom druženju i proslavi Međunarodnog dana žena?

-  Dobro je, fino. Krasno!

Malo si zaplešemo, uz živu glazbu, malo se družimo, šalimo, smijemo.... Malo si i pojedemo, pa sa kolačima zasladimo. 

Moram istaknuti, kako sam ja večeras prva zaplesala sa plesačem ( i to sa policajcem!), kako smo upravo mi "otvorili ples" ovog zaista predivnog druženja.

No, za kraj ovog našeg razgovora, željela bih pozvati i ohrabriti sve one koji se još nisu uključili u rad naše Podružnice Botinec da nam se pridruže. Ja nagovaram koga poznam i znam da bez straha dođu. Vjerujte mi a i sami znate - U društvi je sve ljepše i lakše !

 

g. Rudolf Tkalec, član Podružnice
 umirovljenika Botinec
- g. Tkalec, koliko ste dugo u mirovina?

- U mirovini sam oko petnaest godina.

- A koliko ste dugo član ove Podružnice umirovljenika Botinec?

- Član sam četiri godine.

- A gdje ste prije bili član ?

- Bio sam član u naselju Gredice, no tada sam kupio stan ovdje u naselju Botinec i uključio se aktivno u rad Podružnice umirovljenika.

- Kakvi su vaši dojmovi o večerašnjem glazbenom druženju odnosno o proslavi Međunarodnog dana žena ?

- Meni, osobno je zaista sve super!  Društvo je veselo, svi se zabavljaju, plešu, vesele se... Živa glazba , puno znači za "štimung". Malo smo spekli "kobasa" (to smo radili , jedan član i ja) tak da je bilo ukusno i za pojesti..

Zanimljivo mi je , da svi oni kaj "gunđaju" ovdje, tu im je ljepše. Sve im paše. I oni kaj govore da su bolesni ili kaj nosiju štap, odjedanput sve ostave , zaborave i prepuste se plesu, druženju šali .... No, kada otiđu odovuda, opet nastave po "starom"! Opet "gunđaju"!

- Što bi nam rekli za kraj?

-Pozivam još jedanput sve one koji se još nisu uklučili u naš rad, da ne gube vrijeme.... Naime ja im govorim." Dečki, dođite, uključite se..ima ples i sve ostalo.. No, oni neće .. A onda kasnije tu dole , dolaze i slušaju muziku.






"Kliknite" na fotografiju, kako bi je uvećali!
























Nema komentara:

Objavi komentar