.

utorak, 16. veljače 2016.

Oproštaj od Valentinovoga i Maškara u Savskom gaju

Savski gaj - U  subotu smo bili prisutni na oproštajnom domjenku od ovogodišnjih Maškara i dana zljubljenih - Valentinovo u Podružnici umirovljenika Savski gaj. 

Ova brojem članova manja  ali slogom i zajedništvom velika Podružnica uspjela je organizirati prekrasno subotnje druženje  (za pamćenje!) uz bogati i prepuni stol, raznolikog jela, kolača i pića. Dodamo li tome živu glazbu i ples koji je znao u setovima potrajati sve dok su i posljednje plesače umorne noge služile. Kada bi stala muzika, odmah je iz snažnih i melodičnih grla prisutnih, kretala pjesma, koja nije birala krajeve iz kojih dolazi. Bilo je ti Slavonije, Dalmacije, Bosne, Like, Zagorja, Podravine ...Posebnu čaroliju večeri je izmamila Tombola, u kojoj su svi članovi dobivali.  Kako su se objavljivali brojevi i dijelile simpatične nagrade, tako je spontana radost i neizbježan osmijeh krasio obraze  dobitnika.



gđa. Ljubica Šeović, tajnica Podružnice 
umirovljenika Savski gaj
Kao što imate priliku vidjeti i osjetiti večeras smo organizirali jedan zaista prekrasni domjenak  u čast Sv. Valentina i maškara, koje su na žalost - prošle, no mi ih danas slavimo!

Zajedničkim trudom i (za ovu priliku prikupljenim) sredstvima, smo pripremili bogatu i ukusnu večeru. Pečene kolače su donijele neke od naših vrijednih članica a raznoliko piće je kao kruna svega, učinilo ovaj naš skup zanimljivim i nezaboravnim.

Također bih istaknula, kako se za ovu prigodu okupio veliki broj članova naše Podružnice, što nas iznimno veseli. Upravo takva posjećenost je uvelike povećala atmosferu i doživljaj ove večeri.Kuda god se okrenete, možete vidjeti zadovoljne, nasmijane, raspjevane ili čak rasplesane članove, kako nesmetano uživaju u druženju i pjesmi.

- gđa. Ljubica, možete li nam ukratko kazati neke od planova u skoroj budućnosti?

- Poneseni svim dosadašnjim iskustvima, ozbiljno planiramo a već dijelom i organiziramo također jedan sličan domjenak za Međunarodni  dan žena - 8. ožujak.Iskreno se nadamo i radujemo, kako će i to druženje biti ovako radosno, veselo, spontano i prepuno lijepih emocija.



gđa. Ana Bijelić, dugogodišnji član
Podružnice umirovljenika Savski gaj
- Ja sam vam od onih, koji su spremniji  realizaciji pojedinih ideja, nego njihovom planiranju, analiziranju itd.

- Čuli smo ovdje mađu vašim ponosnim članovima Podružnice da ste vi - alfa i omega- da bez vas ne ide...

-  Možda i je tako, ne ja se iskreno ne volim eksponirati.

- Kažite nam, onako iz prve ruke, što je bilo na menu, ove kako vidimo uspjele svečarske večere?

- Menu, se sastojao od pečene svinjske vratine, pečeni ćevapi, također pečeni krumpir, te   povrće i salata. bili su i raznovrsni domaći kolači. Večeras je naš zaista bio bogat!

- Kažite nam, kako ste to sve uspjeli organizirati?

- Od skupljenih sredstava, osmislili smo menu. Tada smo se podjelile mi članice, koje to obično uvijek radimo. Malo smo uz šale i pjesme pekli, meso, krumpir, dok su druge radile salatu, narezivale kruh, treće su pak, slagale kolače na prigodne tanjure i eto.....naravno, kako u svemu ovome nisam sama, tu je Maša, Ljerka, Jadranka, Ljubica - svi oni pomažu. Sve je ispalo , baš onako kako i treba, ukusno i slasno... Mišljenja samo, a to se da  primjetiti i osjetiti kako su ljudi večeras zaista zadovoljni!



g. Stjepan Peras, novi član Podružnice
Umirovljenika Savski gaj
- Dragi g. Peras, prije koliko vremena ste se učlanili u rad Podružnice umirovljenika Savski gaj?

- Učlanio sam se skoro, 30. siječnja, ove godine.

- Što vas je motiviralo da postanete član ?

- Što me motiviralo. Samoća. Naime sam sam bez žene. I tako kćerka me je uputila: "Tata izađi malo van, među društvo da se malo relaksiraš, da nebuš samo u stanu itd..." I onda sam se upisal.

- Posle dosadašnjih iskustava, da li ste zadovoljni,, što ste poslušali kćerku?

- Ma, kakvi, čak što više - drago mi je! Tu sam blizu. Samo koračim i evo me , tu sam. Tu imam malo zabave, kako ste večeras imali priliku vidjeti i evo - to je to!

- Znači g Peras, iz svojih iskustva - preporučili li bi i drugima?

- Bi, kako ne ? Kako ne? Samo to ti ovisi o karakteru čoveka, hoćeš / nećeš? Ja jednu susedu nagovaram, ona govori kako nema vremena. mislim kak joj je to izgovor, no ne mogu je na silu učlaniti, kaj ne ? No, bude ona došla sama, kad čije i vidi kako su ovdje lijepa druženja, čak uz muziku i ples. Buju i drugi došli, samo im treba vremena.






"Kliknite " na fotografiju kako bi je povećali!




















1 komentar:

  1. Zovem se ARIANA COLLINS IZ POLJSKE ... Suprug me napustio i bili smo razdvojeni 5 godina. Tada sam saznala da ima tajnu vezu s mojim najboljim prijateljem. Bila sam shrvana. Htio sam ga u svom životu jer ga volim, a i on je otac mog djeteta. Prošli sam tjedan na mreži naišao na svjedočenja dr. Ogundelea i njegov WhatsApp ili Viber broj i ispričao mu svoje probleme tijekom chata. Željela sam muža natrag zbog sina. Doktor Ogundele ga je vratio po mene u roku od 24 sata. Sad se vratio. Hvala, dr. Ogundele, možete ga kontaktirati na WhatsApp ili Viber Chatu: +27638836445. Pomozite cijeniti dr. Ogundelea za njegov dobar rad.

    OdgovoriIzbriši