.

ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

Zanimljiv košarkaški sraz sjevera i juga

Trnsko - Jučer smo pratili 11. kolo 2B Lige (B) gdje su se susrele dvije ekipe: Ekipa ŽKK Zagreb, kao domaćina (Bilić Pavlinović 7, Plavljanin 17, Macan 2, Jerković 4, Fuštin 8, Do. Grizelj, Kalebić 14, Puntar, Jurić 18, Di.Grizelj 10, Sorić, Mlinar 4. Trener: Đ.Šimon) i ŽKK Salona, kao gostujuće (Satradin, Batinić, Jakšić 6, Fredotović 23, Čoko 2, Plazibat 15,  Brdar 13, Brkić 2, Katić, Tukić, Krolo. Trener: Ž.Fredotović.), koji je završio pobjedom domaćina rezultatom 84:61 koša.

Moramo kazati, kako smo prisustvovali vrlo zanimljivoj i na trenutke neizvjesnoj utakmici, koja je pružila nama - gledateljima zanimljivu i kreativnu košarku. U početki su gošće pružile zaista konkretnu, smišljenu, kreativnu i snažnu košarku, koju je domaća ekipa dostojna pratila. Na žalost, kako je vrijeme odmicalo, a posebno nakon druge četvrtine, gošće su počele zaostajati rezultatom, zbog male mogućnosti izmjene svježih igračica.

Sve u svemu, kako smo kazali, ovaj sraz ćemo pamtiti po zaista otvorenoj i kvalitetnoj košaraci, predstavi koja bi zadovoljila i poneke izbirljive sladokusce ovoga sporta.



g.  Đuro Silo , trener i sportski direktor
ŽKK Zagreb
Započeo nam je drugi dio sezone. U prelaznom roku smo doveli jednu igračicu  na ključnu poziciju, koja nam je nedostajala, na poziciji playmakera. Doveli smo pojačanje, doveli smo bivšu kapetanicu KK Trešnjavka Saru Plavljak, vrlo dobru igračicu, koja će  svojom kvalitetom zasigurno podignuti razinu kvalitetu naše momčadi, koja će druge igračice zasigurno učiniti boljima, jer igra baš na toj poziciji -playmaker-  gdje treba razigrati i motivirati ostale. 

Obzirom da je KK Dubrava izgubila svoju glavnu igračicu, a mi smo se dodatno pojačali, a i do sada smo bili jedno od kandidata za prvu ligu, mišljenja sam kako smo asda zaista legitimni kandidati za doigravanje za Prvu ligu.



Sara Plavljak, igračica ŽKK
Zagreb
- Vi ste ovosezonsko pojačanje ŽKK Zagreb, kažite nam kako se osjećate u novoj sredini, u novom klubu?

- Zaista se osjećam - super! Ovdje sam i otprije poznavala jako puno djevojaka,a ostale su me djevojke prihvatile, tako da je zaista super.

Također bih istaknula, kako su treneri super. Super je pristup prema treninzima. Moram priznati kako mi je malo lakše, s obzirom da je druga liga, a ja sam do sada igrala Prvu ligu, pa sam imala dosta veliki pritisak, s obzirom, na količinu treniranja i utakmica, te gostovanja. Dodam li tome kako sam još k tome studentica, ovo sada mi je baš - taman!



Nikolina Botonić, igračica ŽKK
Salona
- Iskreno mislim kako smo pružili dobru partiju, iako smo po mom mišljenju trebali izraženije i snažnije igrati napad!
 Kao što se vidjeli, utakmica je cijelo vrijeme bila napeta, no u zadnjem djelu nam je na žalost ponestajalo malo snage, no sve u svemu, mi smo zadovolje našim nastupom.




Marijete Frkić,  igračica ŽKK
Salona
 - Utakmica je bila odlična. Zahvaljujem na borbenosti  i srčanosti ekipe ŽKK Zagreb. kako ste i sami vidjeli cijelo vrijeme utakmice, bilo je napeto, mislim kako smo pružili svi skupa dobru pariju košarke! 

Mišljenje  kako smo mi daleko bolja ekipa, nego što smo se danas pokazale. Mišljenja sam kako mi možemo puno bolje, stoga se vraćamo doma, uvjerene, kako moramo uložiti malo više truda na treninge. Sve su svemu, smo kako ekipa zadovoljni današnjim nastupom koji nam je otkrio, trenutne nedostatke, nas kao ekipe.



g. Damira Fredotović, trener (suspendirani)
ŽKK Solina

- Za razliko od nas, protivnička ekipa ŽKK Zagreb ima širok spektar "klupe". Imaju desetak, dvanaest igračica, dok mi imamo daleko manje.

Činjenica je, kako mi ne možemo sa dvije ključne igračice četrdestetak minuta polučiti željeni rezultat. Naime, nedostaje nam (za sada) nekoliko kvalitetnijih igračica, što se iskreno nadamo, kako će se kroz naše, nastupe ali i predani rad na treninzima iznjedriti u našem klubu.








"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!





Nema komentara:

Objavi komentar