.

petak, 9. listopada 2015.

Rekreacija u naselju Sv. Klara

Ovih dana smo posjetili Društveni dom u Sv. Klari za vrijeme održavanja vježbanja fitnessa. Kada smo ušli u dvoranu, u kojoj se žene iz Sv. Klare okupljaju tri puta tjedno (ponedjeljak, srijeda i petak od 20,00 sati do 21,00 sat) zatekli smo dinamičnu glazbu, punu dvoranu nasmijanih - glazbom i vježbama nošenih žena. Iskusna voditeljica Sanja Barković, vješto je vodila vježbe, ponekada podižući glas, kako bi svi skupa održali melodični ali sportski ritam.





gđa. Ljilja (treća sa desna)
-  Dolazim redovito na fitness, koji se održava tri puta tjedno, pazeći da ne izostanem niti jedanput. Ne želim izostati, jer me redovitom dolasku motivira, prije svega ugodno društvo i druženje ali i vježbanje, koje zaista pozitivno djeluje na moje tijelo.

Ja dolazim godinu dana, za razliku od nekih drugih žena koje su ovdje već desetak i više godina. 

Doista ne znam što bih vam još kazala, osim na kraju - da pohvalim trenere Sanju i Davora, koji su prije svega odlični ljudi, ali isto tako kvalitetni treneri. Ako mogu, od srca bih preporučila i drugima žanama iz Sv. Klare da se pridruže u ovu zaista zdravu aktivnost. Kako vidite, ima nas dosta - iako nekolicina žena nedostaje, spriječene se obavezama ili u ovo vrijeme na žalost rade. Ovdje nisu bitne godine, ni bilo što drugo. Ovdje se družimo, vježbamo i vrlo često i učinkovito "ispraznimo" od tekućih problema.



gđa. Manda
- Dolazaim ovdje već četiri godine. Ovdje je veoma ugodno druženje, no isto tako fizičko vježbanje, koje je iznimno zdravo. Mogu kazati kako ovdje  dolazimo, kako bi kvalitetno "nahranili" naše tijelo, ali i naš duh!

Ovdje se ne svodi sve, na puko vježbanje. Naime, uz vježbanje tu je i ugodno druženje sa (sada ih već zovem) prijateljicama, gdje jedanputa mjesečno orgainiziramo mali domjenak, gdje se malo počastimo... zaplešemo...

Moram kazati, kako sam se već navikla na vježbanje, tri puta tjedno (gotovo sam sa mojim curama više nego skoro sa obitelji !). Kada dođe odmor / pauza (obično u kolovozu) tada vidim koliko mi, doista vježbanje i druženje nedostaje.

Dodala bih još i ovo! Ako se ponekad kod kuće (doma) lošije osjećam, no kada dođem ovdje, odmah mi je bolje. Odmah je sve kako treba. Zato o svemu ovome (vježbanju, trenerima, druženju, disanju ...), govorim samo sa pohvalama.



gđa. Ivanka
-  Dolazim ovdje već deset (10) godina od samog osnutka, ili dvanaest (12) (ne sjećam se točno!). Aktivna sam tijekom cijele godine (osim kolovoza). Ovdje je iznimno lijepo, sviđa mi se.  Vježbe su zaista odlične za cijelo tijelo. 

Naime ja imam  problema sa kralježnicom, ali od kada redovito vježbam, osjećam i svjedočim kako mi je puno, puno bolje! U ovim vježbama, na sreću "radi" svaki dio tijela, svaki mišić, tako da je to doista super. Iskreno bih poručila i ostalim ženama u našoj Sv. Klari da se uključe, pa ako ne mogu tri puta tjedno, naka onada poklone ove vježba sebi, onoliko puta - koliko mogu.

Istaknula bih također, kako je ovo lijek za tijelo, ali je isto tako lijek i za duh.

Naime naša trenerica Sanja, radi sa nama vježbe disanja, vježbe opuštanja, tako da riješavamo i psihičke probleme. Sve se riješi tu! Doista je ovdje jako lijepo i ugodno druženje. Ja se ovdje osjećam mlađe, bolje, aktivniji i sve uspije obaviti, rekla bih - nego kao mladi! 

Govorim to iz osobnog iskustva. 

Naime na poslu sam okružena mlađima, no neke poslove ja još uvijek uspijevam bolje uraditi nego oni , a mislim kako moja tajna leži upravo  u ovim vježbama i druženju!



Trenerica gđa. Sanja Barković
 - Početak ove prekrasne "priče" seže otprilike nešto dulje od dvanaest (12) godina u nazad, kada nas je g. Kihak predsjednik Vijeća Mjesnog odbora Sv. Klara, zamolio da mu pripomognemo organizirati rekreaciju za mještane  i mještanke naselja Sv. Klara. 

O našem radu je prikupio informacije iz prve ruke, od  žena, koje su već vježbale kod nas. Doznao je, kako kvalitetno, stručno i sa puno ljubavi radimo svoj posao, pomalo različit u nekim segmentima od drugih. I, tako je krenula ova sretna priča, koja traje još i danas.

U razgovoru ste me sada podsjetili, i moram priznati kako je prekrasno vidjeti koliko je volje, želje, htjenja i ljubavi uloženo kroz sve ove godine. Među nama su i sada, neke žene od samog početka (npr. gđa. Ivanka...) što me iznimno veseli!, Neke su pak, dolazile duže vrijeme ali su na žalost morale odustati zbog osobnih obaveza, naravno svo vrijeme su se uključivale i nove žene.

Iskrenog sam mišljenja, kako je snaga i dugoročnost, našeg rada - upravo u našoj ljubavi  i želji, te nepokolebljivom nastojanju, kako bi način vježbanja, ali i sve ostale aktivnosti (disanje, opuštanje, način prehrane...) bile uvijek, kvalitetni odraz svog vremena.  Od samih početaka smo usmjereni prema novim spoznajama ali i novim edukacijama, te suvremenim kvalitetnim zdravstvenim trendovima.

Kroz rad osjećamo, kako to žene pozitivno prihvaćaju, pa čak i žele više! 

Osjećam, kako je potvrda našeg dobrog (fizičkog, zdravstvenog i društvenog) puta (ovdje - mislim na sve nas, koji zajedno vježbamo) na druženju, koje se odvija tri puta tjedno, a svaki puta iznova izgleda, novo, zaljubljivo, nepredvidljivo.










                                 Klikni na fotografiju, kako bi je povećao!

Nema komentara:

Objavi komentar