nedjelja, 9. kolovoza 2015.

Ugodan vikend sa gostima iz Poljske

Lučko -  Ovaj su vikend, vrijedni članovi Kulturno umjetničkog društva Sijač - ugostili svoje prijatelje  iz Zakopane, Republika Poljska. Srdačni domaćini, svoje su goste smjestili u sportsku dvoranu osnovne škole Lučko, a za pojedine dnevne aktivnosti međusobnog druženja također su iskoristili društvene prostorije  u kojima i samo kulturno  umjetničko društvo Sijač, uvježbava svoje nastupe i koreografije.

g. Iva Petrović, tajnica Kulturno
umjetničkog društva - Sijač
Svake godine , radimo na međunarodnoj razmjeni Kulturno umjetničkih društava. To su prekrasna i zanimljiva druženja, gdje se naši članovi susreću sa drugim kulturama, običajima , pogledima...

Lanjske su godine, naši gosti bili iz Makedonije. Ove godine smo domaćini Kulturno umjetničkom društvu iz Zakopane (Poljska) To je dječja skupina od 44 člana... Ovdje kod nas  u Lučkom će provesti vikend , koji smo im ugodno ispunili, raznolikim zbivanjima i događanjima, od posjeta samom Gradu Zagrebu, koji ih je , u ostalom baš kao i sva ostala događanja - iznimno oduševio, do nedjeljne mise u našoj crkvi Sv. Ivana Nepomuka ili izleta u bližu okolicu našg glavnog grada Zagreba ( posjet Hrvatskom Zagorju, Veliki Tabor). Moram , također spomenuti kako su naši gosti, također jučer (u subotu) priredili svima nama u Lučkom - jedan kraći nastup, koji nas je sve ugodno uznenadio i obradovao.

Trudimo se od samog osnivanja, a to je bilo prije osam (8) godina, održati barem jedan ovakav međunarodni susret, razmjene. Preko zime to činimo u crkvenim prostorijama. Evo ove godine su nam u goste došli dragi prijatelji iz Poljske sa dječjom skupinom - što nas iznimno raduje. Preko zime ćemo i mi sa našom dječjom skupinom uzvratiti gostovanje i tako produbiti i osnažiti naša prijateljstvo te upoznati kulturu i običaje toga dijela Poljske.

Kako smo doznali u ugodnom razgovoru, naši prijatelji iz Poljske su po prvi puta u Hrvatskoj. Hrvatska ih se veoma dojmila! Ugodno ih je iznenadila svojom ljepotom, ljudskom  susretljivošću i kako kažu prekrasnim i nazaboravnim gostoprimstvom Članova Kulturno umjetničkog društva Sijač.

Danas su im domaćini priredili, nakon jutarnje mise i obilnog doručka - ugodan izlet, u kojem obići H. Zagorje - posjetiti će Veliki Tabor. U spontanom druženju i obilasku H.Zagorja, za objed - kušati će i ukusna zagorska jela .

Prvi puta smo sada u Hrvatskoj i malo nam je (pre) vruće. Iznanadili smo se ovim doista visokim ljetnim temperaturama. Dolazimo iz Zakopane, to je kako vjerovatno znate - planinski predio Poljske. Po prvi puta smo osjetili kako su nam narodne nošnje u kojima nastupamo, ovoga puta doista malo "predebele".

Jučer su nas naši dragi domaćini odveli na izlet kako bi vidjeli ljepote, vašeg glavnog grada - grada Zagreba. Zaista smo ostali iznenađeni i zatečeni ljepotom. Bili smo i na vidikovcu, te nas se iznimno dojmio sklad ali i razlika - gornjeg  i donjeg grada. Moram priznati kako je ovaj izlet bio prekrasan za sve nas i kako je zasigurno ostavio dojmove, kojih ćemo se sjećati cijeloga života.

Doista ovdje vrijeme prebrzo prolazi. Nakon današnjeg dana i nezaboravnog druženje sutra ujutro rano krećemo na more! I o njemu smo čuli toliko toga lijepoga, tako da jedva čekamo polazak. Tamo na sreću idemo samo odmarati bez ikakvih obaveze. Očekujemo također, kako ćemo tamo provesti četiti  (4) sunčana, iskupana, radosna dana!

Na kraju bih od srca, iskreno - u ime svih, zahvalio našim domaćinima prekrasnim, dragim , ljubaznim i susretljivim članovima Kulturno umjetničkog društva - Sijač, no također bi pozdravio i sve stanovnika, vašeg lijepog naselja Lučko!

Još, jedan puta ću ovako javno, ponoviti poziv svim članovima Kulturno umjetničkog društva Sijač, da nam uzvrate posjet već ove zime. Već sada ih sa ne strpljenjem očekujemo, kako bi i nam pružili priliku da zajedno sa nama bolje upoznaju Zakopane, Poljsku, te da produbimo i učvrstimo ovo prijateljstvo, što i jeste pravi razlog svih naših druženja i putovanja.

Po, današnjem povratu u Lučko, Kulturno umjetničko društvo Sijač, će održati jedan kraći  nastup, u čast svojih gostiju. Nakon toga završava službeni dio susreta, kako bi se naši gosti uspjeli odmoriti za nastavak putovanja Hrvatskom. Naime, nakon posjeta Lučkom, oni odlaze u Savudriju na ljetovanje u trajanju četiri (4) dana, kako bi upoznali i našu Jadransku obalu, o kojoj su  - kako kažu - mnogo toga lijepoga čuli.