.

srijeda, 21. veljače 2018.

Potrebno je mnogo vremena da se postane mlad

SopotKroz svoj rad i edukaciju usko sam vezana uz problematiku vezanu za starije osobe, posebice uz trendove skrbi, njihova položaja u društvu, kvalitete života te svih sličnih pitanja vezanih na ovu temu. Osim toga, u skladu sa svjetskim demografskim trendovima i Hrvatsku prati visoki udio starijih osoba od 65 godina pa spadamo u staro stanovništvo. Ova kolumna započela je spontanom suradnjom s gospodinom Zvonkom Budakom, urednikom volonterskog portala Rotor koji prati gotova sva društvena zbivanja u Domu Sveta Ana. Cilj ove kolumne je podizanje svijesti o pitanjima koja se tiču starijih osoba, ali i isticanje njihovih doprinosa u društvu i pokušaj da prenesem barem dio onoga s čime su mene osobno kroz rad nadahnuli i na jedan poseban način zadužili.

Diplomirala sam na Pravnom fakultetu u Zagrebu, Studij socijalnog rada. Željela sam biti socijalna radnica jer sam oduvijek voljela ljude i činilo mi se nevjerojatnim da mogu pomagati ljudima, unositi pozitivne promjene u društvo i još za to biti plaćena. Kroz praksu sam uvidjela da je najčešće riječ o naizgled malim promjenama koje bez obzira na to mogu donijeti veliko zadovoljstvo i sreću onima za koje su učinjene, a meni osjećaj ispunjenja.

Nakon završetka studija, provela sam vježbenički staž u Domu za starije osobe Sveta Ana Zagreb gdje sam kasnije i zaposlena kao socijalna radnica. Radim dodatno kao vanjska suradnica Centra za socijalnu skrb Zagreb, najčešće s maloljetnicima i mlađim punoljetnicima te kao provoditeljica mjere nadzora nad ostvarivanjem osobnih odnosa djece i roditelja.

Ipak, najviše vremena provodim sa starijim osobama te sam tek kroz rad upoznala specifičnost, raznolikost i ljepotu rada s njima. Neprocjenjivim smatram iskustvo koje sam dobila u doticaju s mnogim inspirativnim životnim pričama uz koje sam i sama promijenila promišljanja o starosti i životu općenito.

Uživam u putovanjima, upoznavanju novih kultura i učenju stranih jezika, a najviše me veseli kada slobodno vrijeme mogu ispuniti na taj način. Osim toga, volim čitati, baviti se rekreacijom i što češće učiti nešto novo pa tako sada pohađam plesnu školu.


Nema komentara:

Objavi komentar