.

četvrtak, 19. listopada 2017.

Uručeni prvi poklon, slavljenici Poklon igre - "Pitalica Marica"

Novi Zagreb - Početkom mjeseca listopada je, kako su sa velikim veseljem i zadovoljstvom primijetili brojni čitatelji portal Rotor, započela velika Poklon igra - "Pitalica Marica". Igra je vrlo jednostavna ( najbrži i onaj sa točnim odgovorom, postaje slavljenik i dobiva poklon od jednog od naših novozagrebačkih - obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. ) Pitanje se objavljuje - ne najavljeno - na našoj Fb stranici.

Ovog mjeseca naše čitatelje nesebično daruje Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo - Tuškan. Mišljenja smo kako ne treba posebno isticati (barem ne u ovim našim novozagrebačkim krajevima!) kako se oni uspješno bave organskim uzgojem i preradom vrlo korisne, zdrave i moćne biljke - Aronije.

Moramo također istaknuti kako nam je velika čast predstaviti, kako je slavodobitnik prvog kola Sandra Bedeković, koja je bila najbrža sa svojim točnim odgovorom ne postavljeno pitanje u nedjelju 8. listopada 2017. godine, kasno u noć.

Naravno, bili smo svjedoci uručenja poklona koji je uručila Nada Tuškan, član Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva Tuškan.



Nada Tuškan, član
Obiteljsog  poiljoprivrednog gospodartva
Tuškan
- Moram priznati kako mi je doista drago da je portal Rotor pokrenuo ovu Poklon igru - Pitalica Marica. Naime ovo je zaista zanimljiv i dopadljiv način , da i mi članovi pojedinih Obiteljskih poljoprivrednih  gospodrastva dobijemo potpuno besplatni dio kvalitetnog "javnog medijskoga prostora."

Naime, mišljenje sam kako  ne treba posebno isticati, kako je nama lokalnim Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, kroz zaista enormno visoke cijene, ali i neznatni interes većeg broja (raznolikih) javnih glasila, gotovo nemoguće koristiti sve prednosti  koje pruža taj isti javni medijski prostor. 

Iako se svi skupa pokušavamo dovinuti tom velikom problemu kroz aktivno sudjelovanje na društvenim mrežama, forumima i sl. - jedino je do sada aktivno konkretno i sa mnogo razumijevanja porta Rotor pratio i prati stvarna događanja o svim problemima koja prate ovaj način proizvodnje.

Stoga smo svi sa velikom radošću dočekali i ovu Poklon igru - Pitalica Marica, kako bi potpuno besplatno imali priliku  prezentirati svoje proizvode, ali i direktno u razgovoru sa potencijalnim potrošačima skrenuti pozornost o svim prednostima i kvalitetama naših proizvoda.

Danas evo, sa velikom radošću uručujemo naš - poklon pakete - koji sadrži cijeli niz naših proizvoda od organski uzgojene aronije na našoj vlastitoj plantaži. Moram priznati kako sam sretna što se sve ovo događa upravo u vrijeme, kada se naš organizam prirodno i spontano "priprema" za zimski period - kada nam nisu baš pristupačni raznoliki prirodni izvori vitamina, minerala i svega sličnog, toliko neophodnog za zdravi život.

Naravno kako mi našom aronijom ne liječimo ljude, čak za takvo što nemamo ni ambicije, znanja ni edukacije, no sasvim smo sigurni kako je ova biljka, kao i naši proizvodi uvelike pomažu organizam, i pružaju mu toliko potrebne raznolike, već spomenute vitamine, minerale i mnogo toga ostaloga. Naime uz veliki broj naših ponosnih kupaca, vidjelo smo kako su naši redoviti kupci, uz aktivne sportaše, poslovne ljude, trudnice, ljude u iskusnijim godinama - ljudi koji boluju od akutnih bolesti, gdje nam iznose svoja iskustva, kako našim proizvodima uspijevaju zadržati povoljnije stanje. Naravno kako nas takva iskustva raduju.

Na kraju bih zahvalila gđi. Sandri Bedeković na osvojenom poklon paketu, naših proizvoda, u vlastito ime ali i svih nas u Obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu, počevši od mog supruga, sina, pa do buduće snahe, koja je veliki zanesenjak ove zaista "Božje" biljke - aronija. Kako vidite i sami, gđa. Sandra Bedeković nije došla sam primiti svoj poklon paket, naime povela je uz supruga i sina te snahu i svoju unuku. Sasvim sam sigurna kako će se u našem nagradnom paketu, pronaći za svakoga ponešto - što će ga razveseliti i ponukati da ponovna navrati do nas i obnovi svoje kućne zalihe.



Sandra Bedeković, dobitnica i pobjednica
prvog kola, Poklon igre "Paitalica Marica"

- Odmah u početku želim reći kako nikada do sada nisam ništa osvojila igrajući raznolike nagradne igre. Ovo je prvi puta i moram istaknuti kako sam sretna, sretna toliko da sam pozvala svu moju obitelj da sa mnom podjeli moje uzbuđenje, radost, veselje i sve ostale pozitivne emocije.

Evo kada sam došla ovdje, tada sam se uvjerila u što sam odmah posumnjala, kada sam vidjela tko daruje poklon - kako smo mi zapravo dosta bliska familija. Naime u svom uzbuđenju, nešto mi je govorilo da je to Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Tuškan naše familije u Blatu, ali nisam bila sigurna. Svi živimo ova čudna vremena, kada smo se svi malo otuđili jedni od drugih, htjeli ili ne... 

Moram istaknuti, kako sam sretna da je život učinio upravo sve ovo - što nam se događa. Dobila sam zaista veliki i neočekivani poklon. Saznala sam mnogo toga o toj čarobnoj i zdravoj biljci aroniji i još k tome ni ne namjeravajući posjetila sa svojom obitelji svoju familiju  - obitelj Tuškan. 

Naravno, kako mi je drago da se sve to dogodilo preko portala Rotor, kojega redovito i sa mnogo ljubavi pratim ( tu mogu pročitati i saznati zaista ono što se događa nama "običnim ljudima" u Novom Zagrebu, tu nema politike, ljubavnih i ostalih afera, senzacionalizma - sve je spontano i upravo onako ako "život piše...").

Zahvalila bih portalu Rotor ali i Obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu Tuškan, bez obzira što smo familija, još mnogo ovakvih druženja ( da usreće i mnoge druge obitelji!) i uspjeha u budućem radu.