.

srijeda, 9. studenoga 2016.

Zanimljive plesne večeri Podružnice umirovljenika Zapruđe

Zapruđe - Ponovno je i ove prve (plesne) subote  u mjesecu Podružnica umirovljenika Zapruđe uspjela iznenadila svoje članove ali i mnogobrojne goste, ne najavljenom temom, Plesne večeri.

Ovoga puta, kada su svi najmanje očekivali i najmanje se nadali, na pozornici su se pojavile izuzetno "sređene" tri vještice i jadan Duh. 

Kako smo neformalno saznali iz "povjerljivih" izvora, Duh je ovdje večeras bio , kako bi zaustavio novo vrijeme, koje nam uskoro dolazi, kroz najavljene sveopće reforme u društvu. Dok su vještice pripremale "čarobni napitak" kako bi svi nekako uz taj napitak uspjeli preživjeti također najavljene skore povišice cijena, za kruh, mlijeko, struju itd...

Na sreću, sva ova ironije nije uspjela omesti zaista prekrasno raspoloženje svih sudionika ovog, već sada tradicionalnog subotnjeg druženja. Ugodan ambijent, odlična glazba činili su svoje. Na prve taktove glazbe, plesni podije se odmah punio razigranim plesačima. Poneki su uz ples pjevušili ,a neki čak i dobacivali pošalice onim, na drugom kraju plesnog podija. 

U jednoj od kratkih "pauza" organizatori su već po starom dobrom običaju, izvukli sretnike, koji će slijedeću prvu (plesnu) subotu imati - ulaz slobodan!

Moramo, istaknuti, kako ove subotnje plesne večeri svaki puta privlače sve više i više sudionika, koji po osmjesima i komentarima, možemo prosuditi, kako su članovi Podružnice umirovljenika pronašli pravi način i postali pravi razlog - okupljanja umirovljenika iz gotovo cijelog Zagreba.



Višnja Gojković, predsjednica
Podružnice umirovljenika Zapruđe
- Večaras smo se okupili na našem redovnom plesnom druženju (svaku prvu subotu!), ali ovaj puta sa jednim posebnim naglaskom - Noći vještica!

Dobro, Noć vještica je istekla, tamo 30/31  studenoga, ali  nikada nije kasno, kažu naši članovi Podružnice.

Imamo članice koje su izuzetno kreativne, koje su prepune inicijative, pa smo priredili našim plesačima, njihov ples.

Prema ocjeni sudionika ove plesne večeri, bilo je izuzetno dobro.

Veseli smo što imamo u našim redovima jednu Jozefinu, Bibu, Gordanu, koje su izvele svoju točku - za poželjeti!

To nije jedino obilježavanje, naime mi obilježavamo mnogo takvih situacija, naročito te Vještičje noći, koji kako znamo, godišnje ima sedam, na izmjeni godišnjih doba.

Evo, tako smo mi sada ispratili Jesen i svi skupa čekamo Zimu.



Biserka  Čuić, jedna od Vještica
-  Večeras je održana tradicionalna Prva plesna subota, ali je organizirano, od ovih zaista uspješnih organizatora i Noć vještica...

- Da, Umirovljenici uvijek malo "kaskaju", tako smo mi (nismo u oči Dana mrtvih) već kada smo obišli sve "mrtve", onda smo se mi "zbrcnuli" da to napravimo...

- Vidimo da ste se zaista lijepo maskirali i kako su svi prisutni bili oduševljeni vašim kreacijama...

-  Hvala, hvala .... Predsjednica Višnja Gojković je tu oblikovala sa Katarinom tikve, ja sam oslikavala balone i razmišljala o kostimu. Svi smo to , skupa uradili..

- Vidimo da je i zajedničko veselje ...

- Apsolutno.



Jozefa Bogolin, jedna od Vještoca
- Večaras smo imali mali kostimirani nastup. Uradila sam aranžman za nastup, po želji naše predsjednice Višnje Gojković. 

Naime ja imam prirodnog dara  za takve stvari, pa si ja uradim sama i maske i sve ostalo za ovakve prigode, ali i za maškare, te za Valentinovo itd...

- Svjedočimo kako ste u tome bili zaista uspješni ,jer su večeras svi nekako nasmijani , veseli...

- Baš mi je drago da smo uspjeli. To mi je također jedan veliki poticaj za buduće nastupe.



Gordana Marčec,  dobri  Duh
- vi ste večeras bili dobri Duh, što vas je potaknulo da baš budete dobri Duh?

-  Dobri Duh je bio u koreografiji. Naime htjeli smo izbjeći da budu samo Vještice. zato smo uprizorile i dobrog Duha. Ja sam se bolje osjećala u liku dobrog duha, naime i po stasu sam večeras bliže dobrom Duh, nego višljim Vješticama.

Imali smo priliku večeras vidjeti, kako je vaša koreografija i koreografija vaših kolegica, odmah u početku podigla sam "štimung" ove večeri. Svi su još uvijek pod dojmom i svi se nekako smiju i vesele...

- Moram priznati kako mi je jako drago da svake plesne večeri uvijek iznova ima sve više ljudi. To su uglavnom ljudi treće životne dobi i zaista mi je drago da se sve više uz ples i družimo, stječemo nova poznanstva. Naime, zar nije i glavni smisao života - druženje i veselje!



























Nema komentara:

Objavi komentar