.

nedjelja, 17. travnja 2016.

Veliki interes za "male" sistematske preglede u Gradskom društvu Crvenog križa

Siget - Gradsko društvo Crveni Križ, Zagreb nastavlja sa organizacijom "malih" sisrematskih preglada za stanovnike Novog Zagreba u svojim prostorijama, Siget 18 b.

Ovaj "Mali" sistematski pregled, je potpuno besplatan a obuhvaća, izmjeru krvnog tlaka, izmjeru količinu šećera u krvi, masnoća, spirometrije, ksimetrije, kontrolu žlijezde  i ostalih vitalnih funkcija.

Moramo priznati, kako ovakvi medicinski pregledi zaista pobude veliki interes stanovnika Novog Zagreba, no isto tako i šire. Upravo se takvo što dogodilo i danas, te je "čekaonica" bila ispunjena do zadnjeg mjesta.




g. dpl. oec. Duško Godić, radni instruktor 
Gradsko društvo Crvenog križa
- Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb i ovaj mjesec u mjesecu travnju organizira besplatne "male" sistematske pregleda za građane Novog Zagreba ali i šire. 

Mi ćemo i danas izvršiti kontrolna mjerenja: krvnog tlaka, šećera u krvi, masnoća, spirometrije, oksimetrije, konztolu štitnjače i ostalnih vitalnih finkcija, gdje su doktorice Crvenog križa i danas došle, te će napraviti spomenute preglede.

Odaziv je već u početku veliki a  akcija traje od 10,00 sati do 13.00 sati, a ako bude potrebno potrajati će i dalje.

 Sve dosadašnje akcije a imamo ih po novome, od Nove godine 2016. godine, dva puta mjesečno čak. Mi imamo u prosjeku oko trideset do četrdeset korisnika, reći ću pacijenata, koji dolaze.

Akcije su zaista ostavile velikog traga! Isto tako, preveniramo različite bolesti, također, obilježavamo Međunardne dane , dane bolesti: Šećerne bolesti (dabetes)   bolesti raka dojke ali i Međunarodnog dana zdravlja.

Iskreno se nadamo kako će se odazvati sve više i više korisnika, a da će biti što manje bolesti!

Upravo tako se mi uključujemo u prevenciju zdravlja uz slogan : Dođite kod nas i budite zdravi!"




gđa.  Marija Tekančić
- Ovdje ste prvi puta na pregledu gđo. Tekančić?

- Da, prvi puta sam. Prezadovoljna sam sa  gospođom koja to vodi , odnosno doktorica... Prezadovoljna sam sa svima- u biti! 

Prošle godine, ja sam to slučajno doznala. Inače sa iz naselja Trokut. Išla sam tu u apoteku i onda me je gospođa magistrica uputila da idem na viježbe. Ja sam upitala - Gdje je to?

Onda mi je savjetovala da se spustim dolje. I evo, od tada sam ja tu krenula - ja sam prezadovoljna! 

Ali sa svima, sa g. Godić, posebno drag čovjek, ljubazan, susretljiv...

- Na kraju, evo nakon pregleda - da li ste zadovoljni svojim zdravljem?

- O, da! Sve je u redu. I za kraj bih svima preporučila da dođu, te da se pregledaju. Sve je besplatno, a ovi ljudi su tako dragi! Tko može neka dođe!



gđa. dr. Lovorka Podrin
-  Današnja akcija je nešto tradicionalno što se ovdje sprovodi, barem jedanput mjesečno - zdravstveno prosvjećivanje.

Ovdje osim što ljudima pružamo korisne i praktične savjete, kako što bolje i što duže i kvalitetnije žive, kontroliramo razinu šećera u krvi, razinu holesterola u krvi, također se mjeri i krvni tlak,  papatorno pregledavamo štitnjaču i radimo spirometriju, dakle funkcije pluća i oksimetriju, to jest zasićenost kisikom u krvi.

Dakle, onoliko kisika koliko imamo u našem malom prstu, toliko ga imamo i u mozgu.

Kako tu ima dosta - srčanih bolesnika - taj nalaz im je dosta značajan.

- S obzirom, da dolazi starija populacija, možete li nam reći iz prve ruke, jesmo zdravi ili ...

- A, kako tko . Obično oni koji se češće kontroliraju, obično su i zdravije osobe, jer brinu o sebi i o svom zdravlju. A oni malo koji imaju tih problema, izbjegavaju, baš kada ih netko od obitelji "prisili" tada se jave.

-Znači, oni koji sada čitaju ovaj naš razgovor, a nisu bili kod vas - neka skupe  hrabrosti...

- Naravno, neka skupe hrabrosti i dođu ovdje. mišljenja sam kako ovdje mogu ponešto korisno naučiti i naravno prevenirati svoje zdravlja. No istaknula bih kako bi bilo dobro da se pridruže ovom vježbanju koje postoji u ovom prostoru u Sigetu , mišljenja sam kako je to iznimno dobro!




gđa. Ljubica Polovina

-  Bila sam na pregleduali i dolazim često ovdje u Crveni križ.

- Kako ste zadovoljni pregledima, ali i osobama koje to pružaju?

- Vrlo, vrlo sam zadovoljna, redovno dolazim i lijepo nas primaju.

Moram priznati, kako je ideja o pokretanju nečega ovakvoga zaista za svaku hvalu. Ovo pruža potpunu zdravstvenu kontrolu nama umirovljenicima, potpuno besplatno. Zaiat svaka čast! Uz to svi su izuzetno pristupačni, susretljivi, a posebno doktorica Lovorka i mladi gospodin Godić. Vrlo je ljubazan.

Htjela bih od srca preporučiti svim onima koji još uvijek nisu navratli prekontrolirati svoje zdravlje da to učine ovdje kod ovih strpljivih, marljivih i ugodnih ljudi.

- Kako je vaša kontrola zdravlja prošla?

- Odlično, sve je kažu  za - Pet!





"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!







Nema komentara:

Objavi komentar