.

petak, 15. travnja 2016.

Odličan nastup Zbora umirovljenika Botinec

Trešnjevka -  Jučer je u Domu za starije osobe - Trešnjevka / podružnica Drenovečka 30, Zbor umirovljenika Botinec održao zanimljiv i zapažen koncert, sa ponešto zahtjevnijim repertoarom.

Naime, ovoga puta smo mogli primijetiti pred zadovoljnom publikom, koju su činili štićenici ovog doma, kako se Zbor umirovljenika Botinec, suvereno upušta u solo dionice, pojedinih vokalnih izvođača, koji su svojim interpretacijama, ovaj nastup učinili još kvalitetnijim, atraktivnijim i moćnijim.

Potvrda ovog uspješnog nastupa, je pljesak - spontan, dugačak i glasan - koji je ispraćao svaku izvedenu pjesmu, od strane zadovoljne publike. No, uz pljesak, moglo se čuti, kako se i publika priključila pjevanju pomno izabranih pjesama, koje su vrlo često znale onako iz nostalgije, ljubavi, sjećanja izmamiti i po koju suzu na oči.

Na kraju nastupa je uslijedio i - bis - na iskreno traženje publike, gdje je ovaj vrlo dobro uigrani Zbor umirovljenika Botinec, starogradskom Makedonskom pjesmom, povratio osmjeh na lice i radost ostatku  (kišnog) dana.

Na kraju nastupa se mogla čuti iskrena želja za ponovnim susretom, kako zadovoljen publika, ali isto tako i zadovoljnih članova Zbora umirovljenika Botinec.




gđa.  Božica Mlinar, članica
Zbora umirovljenika Botinec

- Što bi rekli o današnjem nastupu vašeg Zbora?

- Evo, nakon nastupa se jako lijepo osjećamo. Izuzetno smo zadovoljni, što su nas štićenici, no i osoblje ovog Doma umirovljenika, tako lijepo primili i ugostili. Bez obzira na prosječnu dob štićenika, oni su sa nama, kako ste u ostalom mogli vidjeti i samo, pjevali gotovo sve pjesme. Bio je izuzetna dominantan osjećaj , kako su veseli što nas vide i da gostujemo ovdje u njihovom domu, što je također i nama pružalo samopouzdanje i iskrenu želju za što kvalitetnijom izvedbom današnjeg repertoara.

Za kraj bi se svoj publici iskreno zahvalila, prije svega  na spontanom pljeskanju, sveprisutnom smiješku podrške - koji je pratio svaku našu izvedbu, te na  prekrasnom gostoprimstvu.

Sigurna sam, kako ćemo se ponovno vidjeti, prvom prilikom kada to bude moguće. Do tada, srdačan pozdrav i mnogo zdravlja!




g. Ivan Stupnišek, predsjednik
Zbora umirovljenika Botinec
-  Želio bih istaknuti u ime svih članova našeg Zbora umirovljenika Botinec, kako smo zaista zadovoljni našim nastupom, izborom pjesama, kvalitetom izvedbe...

No, isto tako bih htio zahvaliti domaćinima na prekrasnom gostoprimstvu, ali i na podršci pri nastupu, pljeskom, ali i zajedničkim pjevanjem, koje je ovaj susret učinilo mnogo prisnijim, ljepšim i mogao bih reći i nezaboravnim.

Naravno, kako nakon ovakvih pozitivnih impresija ostaje velika želja (ovaj puta sam siguran!) obostrana, za što skorijim novim susretom, gdje će nas pjesama ponovno povesti sve skupa, nekim samo njoj znanim prekrasnim emocijama, putevima, druženjima ...

Za kraj, zaista hvala svima od organizatora, pa do svih zadovoljnih članova publike, na prekrasnom gostoprimstvu, pljesku,  podršci i prekrasnim nezaboravnim emocijama.

U ime Zbora umirovljenika Botinec, još jedanput zahvaljujem!




gđa. Suzana Jelić, štićenica doma
umirovljenika
- Ovdje živim već četiri i pol godine i jako sam zadovoljna. Radim sve, pomažem sve.... Volim sve ljude, volim ljudima pomagati, radim u vrtu, šijem krevetninu za dom. Volonterka sam godinama

- gđo. Jelić, a kakvi su vaši dojmovi o današnjem nastupu, Zbora umirovljenika Botinec?

- Jako, jako lijepo. Sviđa mi se jer su starinske pjesme, ja sam tak' popevala da sam promukla!

Odlično popevaju, naime ja sam vam iz Popovače, kajkavka.




g. Vladimir Jagićštićenik doma
umirovljenika


- g. Jagić, kako se vas dojmio današnji nastup, Zbora umirovljenika Botinec?

-  Taj zbor je iz moje Matice umirovljenika, iz Botinca. Uz dogovor sa socijalnom radnicom, ja sam njih angažirao za današnji nastup.

Što ću vam reći!? Nisam se iskreno nadao, kako sam ja ovdje, da su ovako fanstastično napredovali sa pjevanjem.Kao što ste imali i sami priliku vidjeti i čuti, imaju zaista bogati repertoar. Oni imaju još uvježbanih pjesama, ne znam koliko !

- Vi ste dakle potrudili, da uljepšate štićenicima...

- To su vam ljudi, koji monotono žive. Ovakvo nešto, malo veselije pjesme, to njih "podigne". Odmah su veseliji, življi. Pogotovo Zagorci, imaju tu dvojica, kada su čuli pjesme...

- Samo je falilo vina !?

- Baš tako!



gđa. Nevenka Belina, socijalni radnik
u Domu za starije osobe Drenovačka


- Moram iskreno priznati, kako me se današnji koncert Zbora umirovljenika Botinec, zaista dojmio, kako samom izvedbom , ali isto tako izborom pjesama. 

Bilo mi je drago, što je došlo toliko ljudi, naših korisnika. Vidim kako su i oni uživali. Primijetila sam kako su gotovo svi znali tekstove pjevanih pjesama i kako su pjevali sa Zborom cijelo vrijeme.

Ovim putem bi se zahvalila Zboru umirovljenika Botinec, uz iskrenu želju skorog , ponovnog viđenja.zahvaljujem im u ime svih naših štićenika, koji su doista svim srcem uživali u ovom jednosatnom nastupu, koji će svojim pjesmama, u svima nama odzvanjati još dugo ....





"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!













Nema komentara:

Objavi komentar