.

srijeda, 30. ožujka 2016.

Udruga umirovljenika Dugave / Hrelić - Uzdaj se u se i ....

Dugave - Danas smo posjetili Udrugu umirovljenika - Dugave u prostorijama lokalalne samouprave koje dijele stanovnici naselja Dugave i stanovnici naselje Hrelić.

Na žalost, malo smo zakasnili kako bi zatekli i pjevački zbor (koji također djeluje u ovoj Udrugi umirovljenika Dugave / Hrelić) koji je nedugo, prije našeg dolaska završio sa svojom redovitom probom.

Naravno, tako nam i treba, jer smo ovoga puta u Udrugu umirovljenika Dugave / Hrelić došli, potpuno ne najavljeno, onako iznenada - Kao grom iz vedra neba! Pokušali smo se ispričati svim prisutnim, no predsjednica Udruge gđa. Katica Barkus nije se dala smesti, već nas je ljubazno pozdravila i  zahvalila na našem dolasku.

Uz predsjednicu, smo zatekli još nekoliko članova, koji su se ugodno družili, dok su neki kartala, drugi su pak, prepričavali zgode, sa netom završene probe pijevačkog zbora. Uključili smo se u razgovor o probi, te obećali kako ćemo slijedeću srijedu doći na probu i javnosti otkriti sve o pjevačkom zboru, od broja članova, broja nastupa, .... Dok smo mi razgovarali, predsjednica je strpljivo čekala, kako bi nas ukratko upoznala sa Udrugom umirovljenika Dugave / Hrelić.



gđa. Katica Brakus, (karta za stolom desno)
predsjedinica Udruge umirovljenika
Dugave / Hrelić
- gđo. Barkus, možete li nam reći, kako to da vi niste Podružnica umirovljenika, već Udruga  umirovljenika Dugave / Hrelić?

-  Mi smo se odvojili prvenstveno, zbog financija. Naša članarina sada ostaje u cjelokupnom iznosu, nama, odnosno našoj Udruzi. Moram priznati, kako smo to prije davali u Maticu umirovljenika Novi Zagreb, kao što su i druge Podružnice davala po 10,00 kuna po svom članu Podružnice, no to im nikada nije bilo vraćeno, a još k tome oni tamo vode knjigovodstvo, dok si mi knjigovodstvo vodimo sami (mi imamo svoj štambilj, svoj žiroračun, mi smo kao tvrtka). 

Naime, mi smo registrirani i postojimo kao Udruga od 18. ožujka 2005. godine

Kada se ovdje započelo graditi naše naselje Dugave, tada je jedan gospodin uz nekoliko članova organizirao udrugu, koja se tada zvala - Udruženje umirovljenika Dugave. Udruženje je osnovano 28. lipnja 1989. godine. Sa ponosom želim istaknuti, kako je prvi predsjednik , tog tadašnjeg Udruženja, bio g. Josip Anetić. Nakon njega su se izmjenjivali redom: Josip Jurković, Mijo Benković,  Elizabeta Kimčez, pa opet Mijo Benković, te  Krunoslav Rončević, Marija Kalebota, Nedjeljko Brakus, Ana Gibas i  trenutno moja malenkost Katica Brakus.

U međuvremenu je postojala i Podružnica umirovljenika Dugave, no  mi smo svi skupa glasovali, kako više ne želimo biti član Matice umirovljenika Novi Zagreb, jer je sve upućivalo, da ako se mi odvojimo, kako će nama kao Udruzi biti uvelike bolje.

- Možete li nam iskreno reći, a da li je vama kao Udruzi umirovljenika Dugave / Hrelić, sada doista bolje?

- Da, naravno!  Nama je zasigurno  bolje! Mi smo lani  dobili, gdje sam ja osobno pisala program sa našim članovima , da dobijemo iz proračuna  (mi smo tražili 20.tisuća kuna) a odobreno nam je - 15. tisuća kuna! Moram priznati kako smo mi taj novac, po programu, odnosno našem Planu, vrlo mudro i pametno utrošili.

- Kako ste taj novac utrošili?

- Platili smo autobus za izlet na Brijune, 5.250,00 kn, zatim smo platili također autobus za izlet u Međimurje 2.300,00 kn, kupili smo za naše članove (što radimo dugi niz godina, već tradicionalno!) vreću brašna od 5 kg. To poklanjamo svim našim članovima. Svaki prosinac, održavamo godišnje druženje, odnosno Božićni domjenak, kada uručujemo već spomenuti poklon. No, ovu godinu smo održali jako rano Godišnju skupštinu, zbog financijskih i računovodstvenih izvješća, koje smo morali do 31. prosinca 2015 predati, ali sam u Gradskoj skupštini zamolila, da nam izađu u susret, kako bi mi ipak održali Godišnju skupštinu u veljači, te po njenom završetku, da dostavim svu potrebnu dokumentaciju. Na sreću, imali su potpuno razumijevanje, te su nam objeručke izišli u susret, tako da su me baš danas zvali telefonom, sa pitanjem: Mogu li doći što prije po  potvrdu .

Cijeli si dan danas razmišljam, da li je to potvrda o tome, da je sve u redu.

Ovdje vrijedi istaknuti, kako su zadovoljni našim Programom i radom. 

- Recite nam gđo. Brakus, koje su još  aktivnosti Udruge umirovljenika Dugave / Hrelić, osim već spomenutoga pjevačkoga zbora?

- Imamo rekreativnu gimnastiku, dva puta tjedno za naše članove u sklopu akcije "Sport za sve" koje je  potpuno besplatno u organizaciji Zagrebačkog saveza sportske rekreacije. Dosta putujemo, odnosno idemo na izlete. Do duše u zadnje vrijeme nešto manje, no već četiri do pet godina u nazad odlazimo ljeti na more (dosta povoljno - 10 dana za svega 2.150,00 kn)  i to u Biograd na moru u hotel Palma. Naravno, planiramo ljetovati i ovu godinu i upravo su predbilježbe u tijeku.

Također se u ovom prostoru (lokalne samouprave, koliko nam termini dopuštaju) družimo, igramo društvene igre, šah, karte i sl...


gđa. Mladenka Dragojević, članica
Udruge umirovljenika Dugave / Hrelić
- Draga gđo. Dragojević, koliko ste dugo član Udruge umirovljenika Duhave / Hrelić?

- Član sam umirovljenika oko 14 godina, tj od samog osnutka Udruge umirovljenika Dugave / Hrelić.

- A. Da li ste zadovoljni svim aktivnostima vaše Udruge?

- Jako, jako sam zadovoljna! Obično se ovdje svi skupa skupimo. Mi pjevamo u drugoj prostoriji, a dečki se ovdje kartaju

Jedanput mjesečno se održava plesna večer, koja je svaki puta zanimljiva. Donesemo kolača, pijače, plešemo, šalimo se...

Inače se i van ovih prostorija, jako puno družimo, pomažemo... Kako ste već čuli zaista dosta putujemo, a tada je vrhunac ljetovanje u Biogradu...

- Što bi za kraj, rekli onim umirovljenicima koji vas se još nisu pridružili.

- U svakom slučaju ih i ovoga puta pozivam iako i sam to često radim. Moram priznate kako sam se određeni proj članova na takav način i pridružio. Pozivam sve, da nam se pridruže, sigurno je ljepše biti u društvu svoje generacije, nego biti usamljen. Naravno, sve to nije toliko finacijski zahtijevno, kako si to ne bi mogao priuštiti svaki  od nas.


g. Stjepan Šimek, član
Udruge umirovljenika Dugave / Hrelić
- g. Šimek, koliko ste vi dugo član Udruge umirovljenika Dugave / Hrelić?

- Aktivni sam član punih sedam godina.

- Što bi rekli, o Udruzi umirovljenika Dugave / Hrelić, o načinu rada, djelovanju?

- Moram priznati, kako nisam baš rječit, no ova Udruga je za sve nas umirovljenika i naselja Dugave i naselja Hrelić - prva liga, da se družimo!

- A kako se družite?

-  Plešemo, pjevamo kartamo, putujemo, veselimo se ... i što ćeš više!

Nema komentara:

Objavi komentar