.

utorak, 14. srpnja 2015.

Koji je zapravo smisao ovakvih biciklističkih staza u Zagrebu?!

Rješavanje problema biciklističkih stazi u gradu Zagrebu ponovno izaziva podsmijeh. 'Ovo nije niti nespretnost, ovo je jednostavno loš ukus. Gradonačelniče, pročelniče, ekipa na vlasti - jel vam ovo izgleda kao da rješava problema biciklista na Savskoj?', piše Sindikat biciklista na svojoj Facebook stranici.

Biciklisti već mjesecima upozoravaju na loše i nelogične staze u glavnom gradu na kojima su u opasnosti i biciklisti i pješaci.

'Žuta crta nije staza!'


'Grad Zagreb nas opet farba! Ovako nekako će izgledati biciklistička staza koju grade u Savskoj. To nikako nije prihvatljivo jer oduzima pješacima prostor, stavlja bicikliste i pješake u sukob i bezvezno je bacanje tisuća proračunskih kuna. Ono što bi trebalo napraviti je legalizirati vožnju kolnikom (za hrabrije) i proglasiti pločnik zajedničkim prostorom pješaka i biciklista - dok se ne napravi smislena alternativa. Žuta crta nije staza!', kažu u Sindikatu biciklista. (Dnevnik.hr)

Zaustavili smo i neke od vas, te vas zamolili za mišljenje o našim novozagrebačkim  (zapad) biciklističkim stazama.



"Moja su iskustva doista dosta poražavajuća. Naime, kako sam primjetio, samo su kvalitetnije označene, Avenija Dubrobnik te Ulica Savezne Republike Njemačke. Na žalost, ostatak našeg kvarta ( Novi Zagreb - zapad)  ili je tek djelomično reguliran biciklističkim stazama ili nikako .... Ne znam što bih rekao ! " Sve skupa žalosno. Sjetite se samo prometne biciklističke nnezgode neki dan na križanju Avenij Dubrobnik i Ulice savezne Republike Njemačke, gdje je jedna biciklistkonja zadobila teže fizičke ozljede.




" Totalno sam razočaran i moram priznati kako mi postojeće , nazovimo ih "biciklističkim stazama" uopće ne pružaju sigurnost. Kako i sami vidite, ali i ostali biciklisti, nogostupi po kojima vozimo su, em neravni , em ispucani, iz kojih raste busenje trave. A "slalom" koji svkaodnevno vozim između "bandera" koje se "nalaze" nasred "bicikističkih staza" pomalo me i umara!


" Prije svega "biciklističke staze" nisu ni tehnički dobro urađene ali ni dobro osmišljene. Prije svega su - preuske! Doista ne mogu sada ovoga trena govoriti o standardima (jer ih na pamet ne znam!) no sigurno ne predviđaju širinu jedne bicikističke staze - pola metra - što je kod nas u Novom Zagrebu (zapad) gotovo - standard. Ono što još ljuti, su sigurno rupe na tim biciklističkim stazama (nogostupima) i neredovito održavanje ( ne bojenje!), tako da često ni ne vidite, da li se trenutno vozimo ili ne bicikističkom stazom."


"Izuzetno sam nezadovoljan postojećim biciklističkim stazama u gradu. Iskreno mislim kako je tu kod nas u Novom Zagrebu (zapad) situacije nešto malo bolja od nekih drugih kvartova. No, moram priznati kako mi ove biciklističke staze ne ulijevaju nikakvu sigurnost, a kada tome još dodamo svakodnevno susretanje sa vozačima automobila, koji nisu dovoljno educirani ali niti nemaju dovoljno svijesti o - biciklističkim stazama, prometnim propisima i nama biciklistima, tada sam stalno u određenom - grču koji vremenom umara više od same vožnje gradom. No, ni tu nije sve izrečeno, valja dodati - kako i trenutno označene biciklističke staze ne osiguravaju da ćete pomoću njih odvesti se od točke A do točke B u našem gradu."


"Moram priznati, kako ja nisam rekreativac. Naime ja sam od onh koji bicikl koristi za vožnju od doma na posaoi nazad. Radim ovdje blizu  (U Zrinjevcu) a stanujem u starom novozagrebačkom naselju Blato. Čujem da su mnogi biciklisti nezadovoljni biciklističkim stazama. Ja dosta o tome nemam što reći, naime zbog same blizine koju dnevno prolazim, mogu reći da sam zadovoljan postojećim stanjem. Tam gdje steze nema, obratim više pozornosti i nekako ideu dani za danom ..."


"Ja bi vam o toj problematici mogao pričati cijeli dan. Naime ja živim u Blatu, a radim u toplani na Žitnjaku. Bilo bi najnormalnije da se na posao vozim bicikističkim stazama i da njima skratim put i povećam svoju osobnu sigurnost u prometu. Ipak, moja su iskustva pokazala sasvim drugačiju stvarnost, te ja na posao ali i sa posla vozim se biciklom, ali na žalost Savskim nasipom, koji je ljeti koliko / toliko prohodan (rupe, šetači, psi i sl....), noću neosvijetljen - a zimi , to i sami znate nitko o njemu ne vodi brigu - naime nitko ga ne čisti - snijeg ili led ! 


Nema komentara:

Objavi komentar