.

nedjelja, 29. siječnja 2017.

I sama sam prošla slična iskustva

Trnsko -  Ovih dana smo posjetili obrtnike naselja Trnsko koji su se sa iznimnom empatiom, ne čekajući - odmah - uključili u Humanitarnu akciju - Sus'sed sus'edu, koju je u naselju Trnsko potaknuo i organizirao Mjesni odbor Trnsko.

Kako doznajemo Frizerski salon - Smajlić -  nije gubio vrijeme , već se odmah pridružio i vrlo praktično podržala ovu, svake hvale vrijednu humanitarnu akciji. Naime, od sada će se svi socijalno osiromašeni sugrađani, uz -bon- (koji će moći podići u Mjesnom odboru naselja Trnsko) biti u mogućnosti ostvariti potpuno besplatno šišanje.

Dodamo li tome, kako je i sama vlasnica ovoga  uspješnog frizerskog obrta - Smajlić - Darinka Gradešić donirala vlastitim sredstvima akciju kroz paket raznolikih živežnih namirnica, tada ćete i sami biti u prilici saznati - zašto ovu našu sugrađanku nazivamo - Junakom mjeseca.



Darinka Gradešić, vlasnica
Frizerskog obrta - Smajlić
- U frizerskom poslu sam već nešto više od 26. godina, ovdje želim istaknuti kako iznad svega obožavam svoj posao!

Zaista ne bih znala, što bih drugo u životu radila, kada ne bih radili svoj posao - friziranja!

I kada bi se kojim čudom, ponovno rodila, iznova  bih izabrala ovaj poziv i sa radošću ga radila.

O mom pozivu (ne volim riječ - struka) govori naziv mojeg obrta - Smajlić. Naime, najviše me veseli, raduje i čini zadovoljnom, baš kao i moje djelatnice, osjećaj kada nekoga (baš) fizički uljepšate i učinite sretnim - nasmijanim. Predivan je to osjećaj kako kod korisnika naših usluga, a kako sam već rekla i kod nas koji to svakodnevno pružamo. 

Volim često puta kazati, kako je naš poziv višeslojan od umjetnosti (kako sam rekla, mijenjanja samog izgleda..) pa do psihologije (gdje mnoge i mnogi naši korisnici, u vremenu pružanja usluge, koriste vrijeme, kako bi se oslobodili stresa, podijelili sa nama svoje tužne ili vesele životne priče itd...).Sigurna sam kako i vi , kroz ovu moju kratku priču, otkrivate ljepotu ovoga našeg poziva.

- Vi ste  zasigurno, već kao mala djevojčica željela biti - frizerka ?

- Oooo, ne! U tim godinama sam željela biti - policajac! No, u kasnijim godinama mi se sve to nekako "izokrenulo" i poželjela sam biti frizerka, naravno - što me i danas ispunajva.

- I kako je sve krenulo?

- Nakon završene srednje škole za frizerku, odmah nakon dva tjedna sam pronašla zaposlenje u svom pozivu. Prvi radno mjesto je bilo u Dubravi kod gđe. Lucije. Od tada pa sve do danas radim i nikada nisam imala prekida u poslu. Mijenjala sam salone, svaki puta kada nešto nije baš "štimalo", išla bih dalje. Zahvaljujem dragom Bogu, što sam uvijek bila u prilici birati gdje ću raditi.

No,  na žalost ili na moju sreću , ostala sam kod zadnjeg poslodavca bez četiri plaće. To je bilo zaista teško vrijeme.... imala sam dijete a nisam imala prihoda...

Tada sam se odlučila otvoriti svoj salon. Naime, stečeno  životno iskustvo mi je govorilo, da ako se ne pobrinem za sebe sama, za mene se neće pobrinuti nitko. Tako sam na ovoj lokaciji otvorila frizerski salon - Smajlić. Naravno, nikada mi nije bio cilj takvo što. Ako imaš svoje radno mjesto i redovito primaš svoju plaću, to je to.No, eto život se uspješno poigrao,i sada sam tu gdje jesam.

Nakon takvih iskustava, naravno kako volim pomagati ljudima. Znam i proživjela sam  - kako se drugi ljudi osjećaju - koji stvarno trebaju pomoć. Jer oni koji zaista trebaju pomoć - neće je tražiti!

Zato i pomažem takvim ljudima, pogotovo onima za koje znam kako su radili do jučer i trudili se i veo životni put ih je doveo u tešku situaciju, koja uvijek ne mora biti trajna. Upravo iz tog razloga sam odmah priskočila i otišla do dućana te kupila potrebne živežne namirnice. Također sam odmah porazgovarala sa članovima Vijeće mjesnog odbora, Erminom Hatipović Galovac i dogovorila -bonove- za usluge šišanja. Naime, mišljenja sam kako je to najmanje što možemo učiniti u ovakvim situacijama.

Mišljenja sam kako ne činim ništa posebno, da to ne treba isticati. To je nešto što svatko od nas može uraditi na svoj način i u svojim uvjetima. Prekrasan je osjećaj pomagati, to osjećaju svi oni koji to čine i znaju kakva je to ljepota.

Naravno kako ću i u buduće, prema svojim mogućnostima pomagati i još pokojim paketom živežnih namirnica.

Na kraju bih zahvalila i vama što ste svojim publicitetom podržali ovu našu humanitarnu akciju. Željela bih ovdje također zahvaliti članovima Vijeća mjesnog odbora  Trnsko, što su složno i prontno pokrenuli ovu akciju. Također bih zahvalila i ostalim ljudima ali i mojim kolegama obrtnicima što su se uključili i podržali ovu humanitarnu akaciju te je učinili trajnom. 

I za kraj bih potaknula i ostale da se i sami pridruže, jer ponekad i kilogram šećera mnogo znači.









Nema komentara:

Objavi komentar