.

ponedjeljak, 7. studenoga 2016.

Pobjede se zaborave, a prijateljstvo zauvijek ostaje

Odra - Prošli smo tjedan posjetili Stolnoteniski klub Odra II, koji je odigravao  utakmicu 5. kola, lige SOKAZA (Udruga stolnotenisača kreativaca Zagreba) sa stolnoteniskim klubom Siledžije.

Gosti, stolnoteniski klub Siledžije su mlađa rekreativna ekipa iz Velike Gorice.

Kako smo uspjeli doznati Udruga SOKAZ ima organizirani 21. natjecateljski razred. Razredi su organizirani po kvaliteti igrača, odnosno klubova. Ponosno domaćini iz naselja Odra, stolnoteniski klub Odra II, su nam istaknuli kako se oni takmiče u 8. razredu, što je odličan rezultat.



Mario Miljavac, član Sportskog društva Odra
- U bojama ovoga uspješnog stolnoteniskom klubu, sa iznimno dugom i jakom tradicijom Odra, se takmičim nešto više od tri godine. Sa članovima, dečkima se poznajem oko dvadeset godina. Svi smo mi zaljubljenici nama najljepšeg sporta na svijet - stolnoga tenisa, ili kako neki iz ljubavi znaju reći -  ping- ponga. 

U jednom trenutku, kada je klubu ustrebao kvalitetan igrač ja sam se sa velikom radosti stavio na raspolaganje. To sam učinio svakako zbog kvalitetnih suigrača, ugodnog društva - jednom riječju - zbog kvalitenih uvjeta koji vladaju u ovom klubu. Ova je liga , u ostalom kako i sami znate prije svega rekreativna, pa nam nikom od nas nije primarni cilj - pobjeda, već prije svega igra, druženje, nova poznanstva te ulaganje preko sporta u svoje zdravlje.

- Što bi nam rekli o večerašnjoj utakmici?

- Mogu reći samo, kako je ujednačena igra, vrlo moćan protivnik, izuzetno kompletan. Ima izrađene ulaze sa obje strane. Na na sreću , moj štop udarac je presudio u nekoliko setova.



Dario Sliško, član kluba Siledžije

-  Osobno sam se profesionalno bavi stolnim tenisom 15. godina, pa sam stao, no sada sam se ponovno vratio. Ispočetka dakle, godinu dana. Dvije godine sam zapravo sada u SOKAZ -u . Pa lagano sada namjeravamo ći dalje. Sada ćemo vidjeti kako će biti.

- Što reći o večerašnjoj utakmici ?

- Kao što vidite, još nije završena, pa ne znam.. Dosta je ujednačeno. No sport je uvijek nepredvidljivo i tu je njegova čarolija, pa ćemo vidjeti kako ćemo dalje. Naravno, kako nam je svima stalo do dobrih rezultata, no oni sigurno nisu presudni. Ono što je važno, je druženje, razmjenjivanje iskustava i sklapanje novih poznanstava. 

Druženje nakon utakmice, je najbolji dio svega, kako bi se reklo!

- Što bi nam rekli o stolnom tenisu?

- To je doista zanimljiva igra, no na žalost nema tu nekih prihoda, ali je za hobi - OK!

- Što bi rekli mladima, da se počnu baviti stolnim tenisom ?

- O da...Svi mladi koji žele igrati stolni tenis u Velikoj Gorici neka se  jave u naš Klub - Siledžije, Marku Habijanec, koji vodi mlađe kadete. Tu se mogu javiti i manji uzrasti iz osnovnih škola te započeti sa treniranjem. Sa velikom ih nestrpljenjem očekujemo!












Nema komentara:

Objavi komentar