.

četvrtak, 20. listopada 2016.

AMBIENTA 2016 - OSVRT

Novi Zagreb - Ocjena od 1 do 5 = 3. Moj osobni dojam: pluprazno i raštrkano po paviljonima. Izgledalo mi je kao trgovina pred zatvaranje gdje se 3 vrećice deterđenta za rublje razvuku po cijeloj polici. Pa ne znaš jel bolje da ga ima na polici ili da ga uopće nema. Kao da se više brinulo o formi nego o sadržaju. No, ponavljam, to je moj osobni dojam.


No vjerujem da je namjera bila najbolja, čak su se davali i popust izlagačima ne bi li ih bilo u što većem broju. 


Ajmo o viđenom.


Ambineta se odvijala u tri segmenta:
Industrija - Prostor namijenjen izlagačima, proizvođačima i trgovcima za predstavljanje noviteta, proizvodnog i trgovačkog programa.
Dizajn- Izložbeni prostor namijenjen dizajnerima i grupama dizajnera za predstavljanje nerealiziranih i realiziranih produkata, zajedno sa izložbama obrazovnih i kulturnih institucija.
Outlet -  prostor namijenjen izlagačima, proizvođačima i trgovcima, gdje bi imali priliku za ponudu svog asortimana po sniženim cijenama.
Uz ostale izlagače, naglasak je bio i na izlagačima (njih 19) iz NR Kine koji su izlagali porculan, tekstil i namještaj. 
U popunjenosti kapaciteta paviljona namještajem iz svog asportimana istakla se Prima. Svi ostali kao da su se stidjeli pokazati što imaju. Izlagalo se u svim kategorijama koje možete vidjeti u jednom domu. Od stolarije do podnih i zidnih obloga, zavjesa, tepiha, tekstila, keramike, materijala za namještaj, gotovog namještaja...
Osobno su me se dojmili radovi Drvodjelske škole i Škole primjenje umjetnosti, Rattan Sedan koji je uveo nove oblike i boje  u vrtne garniture, te Regeneracija Zabok sa svojim zaista impresivnim tepisima. Sve ostalo mi je bilo, nekako, već viđeno....osobno, očekivala sam više noviteta.

Bilo je tu dodjela raznih nagrada kao priznanja kvalitete za proizvode s najvišim ocjenama, priznanja za najbolja dizajnerska rješenja i novinarska nagrada najboljim proizvodima. I posjetitelji su mogli osvojiti kuhinju, dječju sobu, madrace i slično...
Sve u svemu, dojam dosta loš. I iskreno, nemam o čemu puno pisati...Neke stvari koje su mi zapele za oko pogledajte na fotkama u prilogu.
Naravno, dojam je moj. Razgovarajući s nekim kolegama iz struke i "običnim" posjetiocima shvatila sam da nisam usamljena u ovom mišljenju.
Nadam se da ima i onih koji su ovu Ambientu vidjeli u drugom svjetlu. I nadam se da će slijedeća biti bolja i puno noviteta.










Nema komentara:

Objavi komentar