.

utorak, 29. ožujka 2016.

Sloboština, rekreativna gimnastika, razlog odličnih druženja

Sloboština - Danas smo u društvenim prostorijama lokalne samouprave   naselja Sloboština, posjetili vrijedne, marljive i motivirane polaznice (starija dob) tjednog vježbanja, koji  odvija već dugi niz godina, potpuno besplatne u organizaciji Zagrebačkog saveza sportske rekreacije.

Ovo tjedno vježbanje obuhvaća program korektivne gimnastike za stariju dob i aerobike za mladež i srednju dob. Tjedno vježbanje predviđa i pruža bogatstvo raznolikih sadržaja i oblika vježbanja, raznolikost kretnih struktura, pomagala i rekvizita ( bućice, lopte, gumene trake, štapovi, steperi).




g. Andreja Francetić, voditeljiteljica
aportke rekreacije
 - gđo. Frencetić, koliko dugo vodite vježbe rekreacije ovdje u naselju Sloboština  ?

- Mislim kako se naselje Sloboština, među prvima uključilo u akciju "Sport za sve" koje je  potpuno besplatno u organizaciji Zagrebačkog saveza sportske rekreacije.  

Osobno vodim ovo rekreacijsko vježbanje od 2005. godine, to je sada nešto više od deset godina.

- Mišljenja smo, kako vi sa tolikim iskustvom, možete sa punom pravom izreći svoja iskustva. Npr. Kako su su građani prihvatili ovu mogućnost besolatne rekreacije u svom naselju? kakav je odaziv ?

- Pa, dobro! Tu smo sada nešto više od desetak godina. Imamo dvije grupe, znači, mladež i srednja don  i umirovljenici - znači malo stariji. Želim istaknuti, kako je zasita  odličan odaziv u svim grupama , od 25 do 30 po grupi i ono što je također važno, konstantni su u dolasku (gotovo uvijek isti ljudi dolaze), No pojavljuju se i novi polaznici. Sve to potvrđuje, no i informacije kroz druženje potvrđuju, kako su izuzetno zadovoljni viježbama. Zaista mi je drago, kako su prepoznali ove vježbe, kao nešto dobro za njih ali i za njihovo zdravlje. Naravno, kako je važna i ta činjenica, kako je vježbanje, odnosno rekreacija - besplatna.

Ovdje se uz vježbanje i družimo, šalimo, smijemo, tako da bih se usudila reći, kako ovdje uz očuvanje fizičkog zdravlja, redovitom rekreacijom, također spontano vodimo "brigu" kroz lijepe i ugodna druženje o našem - duhovnom zadravlju!



gđa. Ana Kapetanović, polaznica vježbi
rekreacije
- Koliko godina vi, gđo Kapetanović dolazite na rekreaciju ovdje u društvene prostorije?

- Dolazim, no uvijek sa radošću, oko sedam godina.

- Možete li na reći, kakva su vaša iskustva, kroz sve te godine?

-  Prekrasni je, ja dolazim itorkom i četvrtkom, ali dolazim i na "mlađu" i na "stariju" grupu.

- Vi uzimate "repete"?

O, da.. Ja uzimam repete, jer ovdje mi je zaista super! Ovdje se odmorim, umjesto da se umorim, i psihički i fizički!

- Možete li nam reći svoj stav ili poruku, za sve one u vašem naselju, koji su "na vagi"- bi /ne bi , a još su uvijek doma, što bi im iz svojih dosadašnjih iskustava poručili?

- Moram priznati, kako ja dosta nagovaram ljudi  i dođe ljudi, koje god ja motiviram. Govorim im samo ono što je zapravo i istina, kako je to blizo, kako ne košta ništa, kako je uz vježbanje koje je iznimno dobro za zdravlje  i prekrasno druženje ali i podrška svih nas prema svima nama. Moram priznati, kako me ljudi poslušaju i dođu!



gđa. Gordana Šuvat, polaznica vježbi
rekreacije
-  gđo. Šuvat, a koliko vi dugo dolazite ovdje  na rekreaciju ?

-  Dolazim ovdje, zaista sa zadovoljstvom i to od 2011. godine. Zahvaljujući trudu i angažmanu gđe. Francetić, uspijevamo svi skupa postići određene rezultate u smislu, gipkosti, pokretljivosti. rezultati su nam , gotovo na razini profesionalne fizioterapeutske vježbe.

Tako, kada sam ja trebala doći kod fizioterapeuta, gospođa je rekla, da pokažem gibljivost ruku. Kad je vidjele, rekla mi je - Vi ne trebate uopće dolaziti ovdje na vježbe.  

To je rezultat našeg redovitog vježbanja i prvenstveno rada gđe. Francetić. Mislim kako se u našoj grupi nalaze različite generacije, od pedeset pa do čak (imali smo gđu. Brašić, od osamdeset godina), svi rado dolazimo, jer je atmosfera kompletno pozitivna. No, sve ovo što govorim i ističem je zaslužna prvenstveno gđa. Francetić u svom odnosu i prema vježbama, jer se disciplinirano radi, u atmosferi jedne tolarancije i sveopćeg poticanja.

- Možete li nam , za kraj reći, što je vas motiviralo da se uključite u ovo rekreativno vježbanje?

-  U to vrijeme sam čula kako se ovdje vježba, te sam pomislila, kako bi mi to dobro došlo. No, baš sam u to vrijem pala i povrijedila koljeno. Tada mi se učinilo, kako je premalo vježbati samo na "terapiji" u Domu zdravlja u Sigetu. Tada sam se ovdje pridružila i  vidjela zapravo , kako ovdje imam više i društva, vježbi i nadzora. Tako sam krenula i evo, sada mogu, čučnuti, voziti bicikl bez ikakvih problema.

Mišljenja sam kako bi bilo još bolje da se više popularizira, ovakav način vježbanja na nivou cijelog grada zagreba, ta da se pruži podrška takvoj koncepciji pristupa zdravlju.






"Kliknite" na fotografije, kako bi ih povećali!





















Nema komentara:

Objavi komentar