.

četvrtak, 11. veljače 2016.

Vesela maskirana noć i u Sigetu

Siget - prošli je vikend u prostoru i organizaciji Gradskog društva Crveni križ, održan veseli i zanimljiv susret umirovljenika  - pod maskama!

U ovom zanimljivom, veselom i maskiranom druženju su sudjelovali umirovljenici i iz okolnih naselje. Vrhunac večeri je bila (po starom dobrom običaju) - tombola.

Svi su sudjelovali u ovoj igri, a kada je započelo  izčitavanje brojeve, nastao je pravi tajac i nestrpljenje oko izčekivanja dobitka. Kako su nagrade dolazile u ruke svojih novih vlasnika, tako se mogao čuti sve veći žamor, koji je završio i kuluminirao veselom pjesmom u izvedbi prekrasnog dvojca, koji je i ovaj puta dao sve od sebe, kako bi i ova večer ostala u sjećanju prisutnih, kao  neponovljiva.





g. dpl. oec. Duško Godić, radni instruktor 
Gradsko društvo Crvenog križa

I večeras smo se okupili u velikom broju da proslavimo "Fašnik" i predstojeći dan zaljubljenih - Valentinovo!

kao što ste mogli vidjeti, organizirali smo i tombolu sa super nagradama, od naših dragih sponzora, koji nas stalno darivaju.

Iskreno se nadam, kako su se svi prisutni ugodno  proveli u ovoj zaista prekrasnoj atmosferi uz živu glazbu.

Umirovljenici su si donijeli tradicionalno nešto za popiti i pojesti - pripremali su se - i zabavili su se do duboko u noć.

Ovo je samo nastavak gdje Gradsko društvo Crveni križ provodi, mjesečno jedanput ples. U svakom slučaju, u budućnosti ćemo pokušati organizirati i češće puta sve ono što naši umirovljenici žele i za čime pokazuju povišeni interes, naravno sve to ovisi o financijskim mogućnostima.

Kako ste vjerovatno već upoznati, neposredno prije ovog našeg druženje, održano i predavanje o uzgoju Bonsajija - japanskog drveta , biljke - koje je zapravo poteklo iz Kine (iako smo svi mišljenja kako je to poteklo iz Japana). Eto, iskoristio bih i ovu priliku te sve obavijetio, kako ćemo jedanput mjesečno, organizirati i radionicu izrade Bonsajija.




gđa. Katarina Hercigonja, 

- Gđo. Hercigonja vi ste večeras, ponijeli laskavu titulu - najljepše maske. Dakle, vi ste osoba koja se doista voli maskirati, prepustiti maskembalu?

- Da, svakako. Tri dana sam šivala svoj kostim. I nekako u pola posla šivaća mašina se nešto pokvarila, te sam morala dalje nastaviti "na ruke". Trebalo je dosta dosta šivanja, gdje sam dosta i "piknula" prste, ali nije mi žao!

Stvarno je večeras sve bilo super i moram priznati kako sam jako zadovoljna. Naravno i moj "partner" je također jako zadovoljan. Do duše, moram reći kako mu nije bilo lako, zbog gumene maske, koju smo za ovu priliku dobavili skroz iz Njemačke. ispod ove maske je bilo jako vruće - užas! Jedva smo izdržali do proglašenja pobjednika.

Za kraj bih kazala, kako uz ovu večerašnju nagradu,istu nagradu osvojila i lani! Htjela ili ne, evo dobila sam motiv da i slijedeću godinu nastupim, pa da pokušam biti slavljenica , tri godine za redom.

Moram priznati, kako je ovo veselje i maskenbal protekao u najboljoj maniri i kako sa nestrpljenjam očekujemo slijedeći. Zahvaljujem svima koji su dali glas, da naša ovogodišnja  kreacija zauzme laskavo - prvo mjesto.





gđa. Marija Opačak
- Večaras sam se maskirala u "Vilu". Maskirati se volim od mala. Možda je to zato što potječem iz Crikvenice, a dolje kako znate daleko u prošlost seže tradicije karnevala i maškara.

Moram priznati, kako ne izlazim na ovakve plesova, maškare, no večeras sam se ipak odlučila - i evo me ovdje.


- Jeste li  požalili?


- Ma, neee.. Dapače, baš je prekrasno ! Preljepo je, zanimljivo, veselo. Iskreno druženje. Moje je iskustvo sada takvo, da bih svima preporučila da dođu. Društvo je fenomenalno, glazba je OK, ljudi su predobri i evo .... Sigurna sam kako ćemo se i slijedeći put , vidjeti!









"Kliknite" na fotografiju, kako bi je povećali!




















Nema komentara:

Objavi komentar