.

nedjelja, 28. veljače 2016.

Mobilni šalterski ured Policijske uprave Zagreb u naselju Botinec i Lučko

Botinec -  Danas smo posjetili naselje Botinec, kako bi se susreli sa g. Vinkom Munjić, tajnikom Podružnice umirovljenika Botinec. 

Ovaj zaista dinamičan i kreativan gospodin u svojim umirovljeničkim danima, zaokupljen je kroz svoje svekoliko društveno djelovanje, prije svega napretkom i boljitkom naselje Botinec, koje kako rado ističe, iznad svega najviše voli.

Ovaj susret je iniciran od strane g. Munjić, kako bi sa nama skrenuo pozornost na  jednu od slijedećih akcija, čiji je i sam pokretač. 





g. Vinko Munjić,  tajnik Podružnice umirovljenika
Botinec
- Dobar dan, g. Munjić...

- Dobar dan , vama i vašim vjernim čitateljima... Kako vam ne bih oduzimao dragocjeno vrijeme odmah ću se predstaviti. 

Ja sam Vinko Munjić, u dobi sam od nepunih šezdest godina, prije nekoliko godina sam umirovljen i nakon umirovljenja  sam poželio, da se aktiviram u lokalnoj zajednici. Tako da sam prvi dio svoje mirovine dao u humanitarne svrhe, i tada sam se bolje osjećao kao čovjek.

A onda sam se učlanio  u obnovljenu  Podružnicu umirovljenika Botinec, nedugo, potom  imenovan sam tajnikom. Samim time preuzeo sam i obaveze, i  neskromno mogu reći, kako većinu administrativno provedbenih organizacijskih poslova obavljam upravo ja osobno.

Kako ne bih želio da to ispadne samohvala, članovi naše Podružnice to dobro znaju, tako da djela ostaju, djela govore više nego riječi.

Po zanimanju sam diplomirani kriminalist, inžinjer cestovnog prometa.Radni vijek sam odradio u Policijskoj upravi Zagreb, gdje sam obnašao cijeli niz visokih odgovornih dužnosti /na više mjesta sam bio i načelnik/. kako sam već kazao, nakon umirovljenja sam se aktivirao ovdje, tako da sam i član Vijeća mjesnog odbora Botinec, na nezavisnoj listi, tajnika sam Podružnice umirovljenika Botinec i od prošle godine smo osnovali stranku Milana Bandića, gdje sam predsjednik  mjesne organizacije.

- Vi ste nas danas pozvali, kako bi nas obavijestili o jednoj zanimljivoj akcije interesantnoj za više naselja našeg novog Zagreba.

-  Ovako, kako bivši djelatnik Policijske uprave Zagreb, prilikom jedne posjete, kontaktirao sam  sa načelnicom odjela, odnosno sektora " Upravnih i inspekcijskih poslova" sa gđom. Brankom Šepac Blažanović sa kojom se poznajem dugi niz godina i u takvom kontaktu došao sam do informacije, kako postoji mogućnost dolaska  mobilnog šalterskog  ureda u naselje Botinec. 

Naravno, ja sam to objeručke prihvatio i dogovorili smo vremenski termin, koji će biti od 9 do 11, ožujka ovdje u prostorijama Podružnice u vremenu od 9,00 do 15,00 sati, gdje će svi građani (ne samo umirovljenici!) naselja Botinec biti u mogućnosti obaviti potrebne upravne poslove, ovdje u naselju Botinec. 

Naravno, kako je korist višestruka, ne samo zbog ljudi koji na moraju putovati u centar grada, u Petrinjsku  ulicu 30 ili Heinzelova ulicu, što je gubitak vremena, problem parkiranja, čekanja u redovima itd.... Kako bi to uspješni izbjegli, ovdje u našem naselju u blizini Društvenog doma, će to sve moći obaviti.

Želio bih naglasiti, kako ova akcija nije samo za  žitelje naselja Botinec, već ćemo obuhvatiti i sva naselja u okruženju (o svemu detaljnije ćemo i dalje obavještavati putem medija i putem plakata koje ćemo idući tjedan postaviti) .

- Akcija će se biti, koliko smo od vas čuli prije, i u naselju Lučko?

- Tako je. Evo,  dogovorili smo i za naselje Lučko. Naravno uz prethodnu konzultaciju. Mještani Lučkoga su vrlo zainteresirani, tako da će i u naselju Lučko biti idući mjesec od 21. do  23. ožujka 2016. godine u isto vrijeme od 9,00 do 15,00 sati u prostorijama Mjesnog odbora Lučko.

- Zahvaljujemo na zasigurno interesantnim i praktičnim akcijama, no isto tako se nadamo kako ćete nas i o slijedećim akcija redovito obavještavati.

- Naravno, biti će mi zadovoljstvo. Iskreno zahvaljujem u ime svih, kojima će ova akcija biti od koristi, na ustupljenom javnom medijskom prostoru. Srdačan pozdrav svim vašim čitateljima!

Nema komentara:

Objavi komentar