.

četvrtak, 7. siječnja 2016.

Konoba "Didov san", sudionik "Natječaj za najbolju ugostiteljsku ponudu u 2015. godini"

Kajzerica U sklopu  izbora  "Natječaj za najbolju ugostiteljsku ponudu u 2015. godini" ovoga puta su nas srdačno pozvali i ugostili radnici konobe "Didov san" na čelu sa voditeljem  g. Vladom Nogalo.  Susret je prošao, već pogađate - izuzetno brzo u ugodnom  i zanimljivom druženju, koje nam je otkrilo, zašto  većina ponosnih gostiju diljem grada, a posebice našeg Novog Zagreba za svoj izbor - ugodnog druženja, prijatnog ambijenta i ukusne domaće hrane, biraju upravo ovaj ugostiteljski objekt.



g. Vlade Nogalo, voditelj konobe
"Didiv san " u naselju Kajzerica
Zanimljiva je povijest ovog našeg ugostiteljskog prostora. Naime uz ovaj lokal, naša tvrtka se sastoji i još od dva lokala, od kojih je  jedan u Dalmaciji a drugi  u centru metropole - na Markovom trgu.

Naime, ovaj prostor isprva nije zamišljen da bude ove namjene. No u prkos drugim predviđanjima, mi volimo kazati, kako je ovom prostoru "suđeno" da bude upravo ovo što danas, a to je ugodan kutak za sve, dobrog druženja i prave domeće hrane i biranih vina.

U samim početcima, koji sežu čak tamo do 1967. godine, počelo se skromno, sa isto takvom ponudom. U početku je ovo bila mala Dalmatinska (Dalmatinske Zagore!) konobica za okupljanje vlasnika i njegovog društva, nikako ne za neki veliki posao. No, ubrzo se dobar glas proširio, kao ljetni šumski požar - po cijelom gradu Zagrebu, tako da se u posao morala angažirati cijela obitelj.

Uskoro se moralo razmišljati i o proširenju kapaciteta, što je i uspješno učinjeno 2005. godine. Sa novim kapacitetima, također smo podigli i unaprijedili gastronomsku ponudu. Naime, u to vrijeme, uz sve ostalo, nigdje nije bilo u ponudi, npr. kruh ispod sača (na pravoj vatri od drva), fritule (dalmatinski uštipci),  domaći - Dalmatinski - pršut (koje ljudi proizvode samo za sebe, na način kako se to oduvijek radilo!), panceta, žabe, jegulje ... Čak smo vodili  i vodimo brigu o nabavci raznolikih salata i agro proizvoda, inzistirajući da i oni budu autohtoni. To činimo na  "Zelenoj tržnici" u suradnji sa provjerenim dugogodišnjim dobavljačima.

Tvrtka je tada brojila oko desetak uposlenika u stalnom radnom odnosu. Upravo se tada dogodilo da je otvoren -natječaj - za jedan poslovni prostor na Markovom trgu, gdje naša tvrtka uspjela ući  ući u zakup. I u tom ugostiteljskom prostoru imamo istu ponudu, a sveukupan broj uposlenih se popeo na sedamnaest kvalitetnih i motiviranih radnika.

Govorio sam malo o prošlosti. U sadašnjosti, svi svjedočimo višegodišnjoj  "krizi" iz koje nam svake godine obećavaju skori izlazak. Na svu sreću, naša je tvrtka svo vrijeme vođena mudro, promišljeno i realno. Upravo stoga, su principi naše tvrtke usmjereni na održavanje i jačanje dostignute razine kvalitet usluge (nikako ne jurnjava za profitom, što vrlo često zna ići na uštrb kvalitete!) također na očuvanje obiteljskog odnosa, kako unutar tvrtke, ali isto tako i prema  zadovoljnim gostima. Izrazita želja nam je u ova izazovna vremena očuvati postignuto, a kada izađemo kao društvo iz "krize", tada ćemo i mi krenuti baš kako i ostali na osvajanja većeg tržišta.

U čestim susretima djelatnika sa menadžmentom naše tvrtke, uvijek se iznova inzistira na poslovnoj konstanti, koja je svima poznata od prvih dana. Naime, nikako se ne smije dozvoliti, čak ni u najmanjim detaljima ili sitnicama, da iz našeg ugostiteljskog objekta izađe nezadovoljan gost. 

Sa radošću i na ponos svih uposlenika, mogu kazati kako u tome i uspijevamo. Pratimo uz osobne kontakte i društvene mreže i komentare, koji  često puta znaju pozitivno istaknuti i naš trud, kvalitetu ali i raznovrsnost naše ponude.

Zahvaljujemo na posjeti, te također želimo pohvaliti inicijativu vašeg portala Rotor, kojoj smo se, kako vidite od srca odazvali. Naime, doista je došlo vrijeme da se prezentira na jedan popularan način i rad nas ugostitelja, kako bi se skinula ona stara floskula iz nekih drugih vremena, kako je ugostiteljstvo izvor brze i lake zarade. Kako ste se i sami imali priliku uvjeriti, istina je sasvim drugačija, u mnogome teža, odgovornija i zahtjevnija.





"Klikni " na fotografije, kako bi ih povećao!









Nema komentara:

Objavi komentar