.

ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Ženska regionalna mlađa kadetska liga - grls 01/02, jučer na velesajmu

Siget - Jučer je u Domu košarke Cedevita, na zagrebačkom velesajmu održan turnir "Ženska regionalna mlađa kadetska liga - grls 01/02.

Od srca, sa ponosom možemo kazati kako je ovo bio praznik sporta, odnosno - dan ženske kadetske košarke!

Bio je to dan košarkaškog druženja, uvažavanja vještijih i spretnijih te iskrenog roditeljskog poticanja i navijanja.  Treneri košarkaških ekipa, možda i nisu bili zadavoljni ponekim razultatima utaknica, no uvijek je na radost svih - pobjeđivala košarka. Vesele mlađe kadetkinje, pozorno su slušale svoje trenere i njihove instrukcija, no bez obzira na "zadatke", njihova radosna lica su nam nepogrešivo govorila, kako uživaju u košarci, ljepoti igre i nadigravanju.

Za one koji ne znaju, vrijedi istaknuti kako je ovaj turnir, zapravo "putujući". Svaki put je neki drugi košarkaški klub domaćin, ostalim ekipama ( KK Koprivnica, KK Maribor, KK Viškovo, ŽKK Zagreb).

Kako je to bilo na jučerašnjem turniru ovdje u Domu košarke Cedevita, gdje se ŽKK Zagreb uz kvalitetne igračke sposobnosti pokazao i dokazao  odlične organizacijske vještine. Jučerašnja organizacija turnira ih je pokazala kao susretljive i brižne domaćine, ali iznad svega - odličnim organizatorima.





* "Klikni" na utakmicu, kako bi vidio zapisnik.


No, kako mi ne bi previše prenosili sve ono što se zbivalo, saznajte i sami u nastavku ove kratke reportaže. Saznajte sve od samih aktera jučerašnjeg sportskog događanja.

Tko nastavi čitati, saznati će odgovore, na mnoga zanimljiva pitanja. 

Npr. 

Kakvo je bilo suđenja na ovom turniru?  Da li putovanje može utjecati na rezultat utakmice? Da li su baš uvijek rezultati bitni?  Da li ....




gđica. Jelana Tripad, kapetan ekipe
KK Koprivnica
Zaista sam zadovoljna što sam ovdje na ovom turniru, što igram sa svojim godištem. Bez obzira na rezultat, svaka utakmica mi je zabavna i zanimljiva.

Ovdje se družimo, igramo ali i upoznajemo sa novim curama, pa se onda čujemo ali i vidimo svake godine.

Zaista je ovdje super!







gđa. Marica Korolija, trenerica mlađe dobnih
kategorija u ŽKK Koprivnica
Ovdje nastupaju curice 2001. godište i mlađe. Mi na žalost imamo samo dvije curice 2001. godište, 2002. godište nemamo ni jednu curicu, a sve ostale curice su nam 2003. godište. Ali 2003. godište nam je dosta kvalitetno i upravo zbog toga smo i prijavili sudjelovanje na ovom jačem turniru sa jačim ekipama, sa višim i jačim curama. Tako da nam ove mlađe cure dobe, još više i boje utakmice, jer nam je cilj jednog dana biti  prvak Hrvatske sa njima.

Organizacija ovog turnira je zaista super. Stvarno mi se sviđa taj turnirski način...
A, suđenje...Nećemo to uvijek komentirati ...Ne može se sve vidjeti...Dosta sam se na ovoj utakmici bunila protiv suđenja, jer nisu sudili, dosta "korak",  dosta "duplih"... ali nema  veze... Uspjeli smo još k tome pobijediti. Iako smo prije dva mjeseca od njih izgubili dvadeset razlike, sada smo ih dobili sa dvadeset razlike. Tako da se vidi napredak kod nas. Vidi se da smo u odličnom treningu.



g. Krešimir Tozlićar, pomoćni trener KK Kvarner
Sa dvije igračice Sašom Gajić i Jelenom Peričić  pomažemo u ekipi Kvarnera. Zahvaljujem se u prilici svima koji su mi dali  da trenera Marina pratim na utakmicama.

Mišljenja o organizaciji i ideji ovakvih turnira su izuzetno pozitivna. Veoma sam zadovoljan kako je sve organizirano, svi domaćini su se pokazali izuzetno prijatni i mislim da je ovo jedna nit vodilja koja mora biti u budućnosti, da sve više i više dolazi ..




g. Matija Ekart, sudac
Želio bih reći kako imamo sve veću i veću kvalitetu ženske košarke. Zaista se cure iznimno trude. Mislim kako će iz ove generacija biti mnogo odličnih igračica u budućnosti.

Naravno i nama sudcima je lakše suditi, kada igračice bolje i kvalitetnije igraju.

Drago mi je što je ovo regionalna liga, što ima i momčadi iz inozemstva, tako da i mi stječemo nova iskustva, što i nas i naš posao čini kvalitetnijim, a košarku u cjelini čini još ljepšom i zanimljivijom.



g. Kristijan/Kiki  Jagatić, trener mlađe dobnih
kategorija u ŽKK Zagreb
Doista nam je drago i sa ponosom ističem da nam je zaista drago da možemo ugostiti u ovako lijepoj dvorani ekipe i iz Slovenije, Koprivnice iz iz Kvarnera!

U ovom natjecanju još uvijek nemamo poraza, iskreno se nadamo da ćemo to zadržati do kraja turnira.









g. Simon Đuro, trener seniorske ekipe i
sportski direktor, 
Ženskog košarkaškog 
kluba Zagreb
Ovo je jedan od turnira Regionalne lige na koji smo se prijavili, kako bi našoj djeci omogućili što više utakmica u ovom uzrastu. Pravo je bogatstvo omogućiti im da ne igraju stalno utakmice protiv klubova zagrebačke regije. Da se stalno ne ponavlja, nego da sada igraju sa ekipama iz ostatka Hrvatske i Slovenije i šire igraju nekakve utakmice.

Konačan rezultat toga treba biti, da dobijemo igračice za seniorski uzrast. Znači već sada ih školujemo, zapravo da bi došli do seniorske vrste.

Imamo jako dobru generaciju 2001. godine i za sada u tom uzrastu nemamo niti jedan poraz, znači ovo je već četvrti turnir. Znači nakon osam utakmica, osam pobjeda, što je priznati će te lijepi rezultat.

Zahvalio bih se roditeljima, sa obzirom u kakvoj smo prilici, odnosno financijskoj situaciji. Ovaj turnir  smo isključivo mogli organizirati samo uz pomoć roditelja. Odnosno sva putovanja i sve troškove, koji nam nastanu na ovom turniru, podmiruju roditelji. Tako  da i njima velika hvala.

Mi smo dali sve što možemo, mi se trudimo za njihovu djecu, ali bez njihove pomoći sve ovo ne bi bilo dovoljno!



gdična. Marija Soldo, kapetan  mlađe
kadetske ekipe ŽKK Zagreb

Drago mi je da je moja ekipa rezultatima došla do ovdje.Mislim da smo najbolje i da ćemo i u završnici također ostati najbolje.

Naravno da mi je drago da u ovom turniru sudjeluju i ekipe iz različitih dijelova Hrvatske ali i iz Slovenije. Upoznajemo se, stvaraju se nova prijateljstva, ali moram priznati kako je lijepo putovati i upoznavati nove krajeve, zar ne ?





gđa. Snježana Grgurić, roditelj,
vjerna navijačica ŽKK
Zagreb
 Moram priznati kako sam jako zadovoljna sa našim klubom ŽKK Zagreb. Moje dijete ovdje uživa. Redovito treniraju svaki dan. Treneri su stvarno njima posvećuju i individualno ih treniraju. U klubu vlada jedna odlična atmosfera, kao i sa igračicama. Mi roditelji smo im podrška, pratimo ih svuda na natjecanjima. uglavnom smo uvijek u ovako velikom broju. Lijepo se svi skupa družimo.






gđa.  Marijana Vlašić,roditelj,
vjerna navijačica ŽKK
Zagreb
Majka sam od jedne curice koja trenira u našem klubu ŽKK Zagreb, Nikoline Vlašić. 

Moram priznati kako sam jako ponosna i sretna. Naime, kako je ona krenula, a ima bome dvije godine - trenirati košarku, ja apsolutni laik, amater u sportu sam se zaljubila u ovaj sport u košarku.

Volim dolaziti, posjećivati.... Zapravo je ovo jedna vrsta izleta nama roditeljima. Klub je jako uspješan, dobar. Cure ga vole, cure  igraju i dolaze od srca, s time da su treninzi jako kasno. No, ipak treniraju svaki dan. I kad vidite osmjeh na licu, kad dijete odlazi na treninga i kad se vraća vraća sa s treninga ili kad ide na natjecanja onda to  zaista mnogo, mnogo znači!

Nama , roditeljima to daje poticaja da prebrodimo one kasne treninge.

Voljni smo uskočiti i angažirati se odvozima na treninge iako imamo još dvoje djece. No sve je to lakše, kada vidite stvarne kvalitetne rezultate.



gđa. Karla Hržanjak roditelj,
vjerna navijačica ŽKK
Koprivnica
Ja ću biti kratka. zaista nam je drago da smo došli i u Zagreb. bili smo i u Novom Mestu.

Ići ćemo i u Maribor, no nadamo se i dolasku svih kod nas u Koprivnicu.

Zaista nam je lijepo što se možemo družiti sa našom djecom, te upoznavati djecu drugih klubova i njihove trenere!







g. Dražen Valka, roditelj
vjerni navijač ŽKK Koprivnica
 Doputovali smo iz Koprivnice, pratimo cijelu ekipu. Naravno, kćer je ona zbog koja pokreće sve. Zbog nje dolazimo, dovozimo je ali i ostale djevojčice. Naime, ponekada u klubu prijevoz zna biti problem

Zaista su mi draga ova druženja gdje se i mi roditelji a posebno djeca upoznaju međusobno ali i sa različitim krajevima lijepe naše , pa i šire...

Ovim druženjima naša djeca, stječu nova iskustva, kako u košarci ali i u svom osobnom životu. Jednoga dana kada se eventualno prestanu baviti košarkom, ipak će ostati lijepe i drage uspomene na ove nezaboravne dane.



g. Romano Tepetanić,roditelj
vjerni navijač ŽKK Koprivnica
 Otac sam jedne djevojčice koja trenira i igra. Njezino ime je  Mateja.

Mišljenja sam kako je najvažnije da se djeca druže, da poznaju druge cure te da upoznaju i druge krajeve. Tu stječu nova iskustva, kako sportska i to tako i životna. 

Nakon ovog turnira, pripremamo se za slijedeći, koji će se održati u Mariboru 10. siječnja 2016, godine.Ponovno su pred svima nama, novi susreti, nove utakmice i nova iskustva.





"Kliknite" na fotografiju, kako bi je povećali!




















Nema komentara:

Objavi komentar