.

utorak, 8. prosinca 2015.

Što uraditi, ako vam je dosadno na poslu


Neke tvrtke imaju udarnu sezonu, ali kod nekih posao se smanjio. Ako radite u poduzeću u kojem nema dovoljno posla, vjerojatno se niste jedanput zatekli kako sjedite ispred kompjutera i nemate baš ništa što biste radili. Razlog za dosadu ne mora nužno biti nedostatak posla, ponekad nam je dosadno jer nam posao nije dovoljno izazovan. Prema nekom istraživanju oko 15 posto radne populacije pati od dosade uzrokovane „neizazovnim“  radnim mjestom.

Naveli smo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći da vam brže prođe vrijeme, a da ipak ne narušite poslovnu etiku igrajući igrice ili bježeći s posla.

1. Pokušajte upoznati druge ljude u uredu. Ako vam nadređeni nije dao ništa da radite, možete pitati nekog drugog u uredu treba li pomoć. Ponekad, ljudi ne traže pomoć jer jednostavno misle da su svi preopterećeni poslom. Ovo je odličan način da se zbližite s kolegama, a istovremeno napravite nešto korisno.

2.Organizirajte i očistite sve što možete. Uredi su obično neuredni i zbrkani, a ponekad potpuno neorganizirani. Čak ako nitko ni ne primijeti da ste posložili stvari vi ćete sebi olakšati posao.

3.Istražite tržište rada. Nevažno sviđa li vam se vaš posao ili ne, dobro je odvojiti malo vremena kako biste se informirali o trenutnoj potrebi za vašim zanimanjem. Pogledajte koje se dodatne kvalitete i vještine još traže. Možda bi ste trebali nekim novim znanjima osvježiti svoj životopis.

4. Postavite novi izazov pred sebe. Ponekad nam je dosadno i ako imamo sitnih poslova, ali nemamo pravih izazova. Umjesto da čekate da vam netko da neki posao, potražite neki zadatak koji biste rado obavljali. Ili jednostavno postavite izazov pred sebe kako ćete biti produktivniji nego ikad ili bilo kakav sličan.

5. Napravite popis životnih ciljeva. Možda mislite kako ured nije mjesto ni vrijeme za to. Međutim, najbolji radnik je zadovoljan radnik, pa ako uspijete definirati svoje životne ciljeve i napraviti plan kako ih ostvariti, vaš šef ne bi trebao imati ništa protiv.

6. Obrazujte se. Pronađite tečaj stranog jezika na internetu ili nešto slično vezano uz vaš posao. Na taj način doprinosite i sebi,  a i poduzeću jer se osposobljavate za bolje obavljanje posla.

7. Očistite inbox. Ispraznite staru poštu, reorganizirajte foldere na kompjuteru, obrišite ono što vam nije potrebno, napravite čišćenje diska, provjerite kompjuter antivirusnim programom i na kraju napravite defragmentaciju diska.

8. Reorganizirajte osobne financije. Napravite tablicu mjesečnih prihoda, troškova, razmislite o štednji, mogućnostima dodatne zarade…

9. Pronađite novu sliku za desktop. Promijenite je svaki dan kako bi imali osjećaj da se nešto događa u uredu. 

10. Uzmite dan ili dva slobodno. Možda vaš šef ne bi imao ništa protiv da uzmete dan ili dva neplaćeno ili iskoristite zaostatke godišnjeg, a vaš privatni život bi procvjetao.

Nema komentara:

Objavi komentar