.

utorak, 19. prosinca 2017.

Beliefs

Novi Zagreb„Tri glavna vjerovanja koja će vaše snove pretvoriti u javu“

Na ovu formulaciju ili sličnu možemo naići svakih par minuta na internetu. Vrlo je prisutna,pa ju je teško zaobići . Odlučila sam se s njome malo poigrati na jedan drugačiji način.

Postavila sam si prvo neka opća pitanja:

U što točno vjerujem? Koliko dugo i koliko jako u to vjerujem? Mijenjaju li se moja vjerovanja s vremena na vrijeme ili često?

Ovim pitanjima počela sam dublje razmišljati o svojim vjerovanjima koja su me dovela do nekih pozicija na kojima sam sada.Koja me još uvijek tamo drže, zbog čega je tako i ona koja više ne postoje.

Ja vjerujem____________________ jer su oni moja publika koja ima pravo na davanje feedbacka. Njihova nesebična rečenica pohvale, divljenja i pokude pravo je bogatstvo. Bez njih život bi bio previše orijentiran u jednom jedinom smjeru. Kada nisam svjesna u ono što imam te tome ne pridajem važnost dolaze trenuci kada priželjkujem nešto drugo. To je običan bijeg od onog što imam.Naglašavajući ono što je dobro u meni vraćaju me na pravi put s kojeg sam skrenula, ni ne znam u kojem momentu.

Onoj koji gleda je unutar nas, on vidi najmanje. Osuđen je na dva otvora na glavi i to je njegov svijet. Nama je potrebna šira slika i za to ih trebamo vrlo često.

Ja vjerujem_________________ jer je On uvijek tu i onda kada pomislim da me napustio. Iznenadi me nekim dobrim citatom, nekom osobom koju sam uz put upoznala ili nekim događajem koji se dogodio na najbolji mogući način. Ponekada pomislim kako se gore dobro zabavlja i često umire od smijeha kakve gluposti smo u stanju činiti samima sebi. Dok u drugoj situaciji vrlo je nesretan kada vidi kako se ne cijenimo, podižemo ruku na sebe, gazimo sami sebe pred drugima. Dozvoljavamo previše da drugi manipuliraju nama, a premalo gradimo i zauzimamo stavove za koje se zalažemo.

Ja vjerujem_______________ i dopuštam da me preplave sve pozitivne i negativne misli istovremeno. Zahvaljujem se onima koje su zalutale i ne čine mi dobro te im dopuštam da slobodno odu jer ovo nije njihov dom. Odabirem u mnoštvu sve one koje su me izgradile do mjere snažne i samouvjerene osobe. Svoje najveće uspjehe ipak zavrjeđujem sama, a pripisujem njima. U košmaru potrebnih i nepotrebnih misli kojih sam izgradila upadam u zamku neorganiziranog vremena u kojem gubim kompas jer sve postaje besmisleno.

 Zanimljivo je da na kraju priče jedina osoba koja će napraviti sljedeći korak prema uspjehu ,sam ipak sama ja.

Na crte napišite ono što vi smatrate da treba biti vaše vjerovanje jer tko sam ja da svoja pripisujem vama. 

Apsurd.

Takva tri promišljena i najjača vjerovanja filtrirajte i neka postanu vaš kanal djelovanja. Ne možete raditi na 20 kanala odjednom i očekivat kvalitetu i zadovoljstvo. Nakon toga prijeđite na neki drugi kanal.