.

nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Prvi pljesak, izmamio ovacije

Zapruđe - Jučer je i formalno započela sa nastavkom svog rada Podružnice umirovljenika Zapruđe. Naime, nakon izuzetno kratke ljetne stanke ova zaista marljiva, aktivna i kreativna Podružnica sa velikim brojem članova i ove subote je uz plesnu večer (svaka prava u mjesecu!) priredila iznenađenje za svoje članove.  

Usudili bi se reći, kako je gđa. Višnja Gojković, predsjednica i ovoga puta, skupa sa svojim odanim i radišnim timom suradnica, uspjela priredila uz subotnji ples i subotnje glazbeno natjecanje, koje će se zasigurno još dugo pamtiti. 

Naime, ove je subote održano po prvi puta, natjecanje članova Podružnice u solo pjevanju uz pratnju prisutnih glazbenika. Kao što već zasigurno pretpostavljate naziv ovog natjecanja nosio popularno i simpatično  ime - Prvi pljesak!

Kako smo uspjeli doznati, kandidata za samo natjecanje je bilo mnogo više nego što su organizatori očekivali. No, kako ne bi ipak, ovim natjecanjem uskratili i oduzeli previše vremena  plesačima koji sa velikom radosti dolaze na ovakva glazbeno plesna druženje, svake prve subote u mjesecu, organizatori natjecanja - Prvi pljesak - su ograničili broj natjecatelja, na samo 6. izvođača. 

Ovaj izbor i ova odluka se pokazala, zaista opravdanom i praktičnom, što smo imali priliku vidjeli i u kasnijem tijeku ove zabavne večeri. Naime uz , glazbeno natjecanje - Prvi pljesak, vrijeme je zaista brzo prolazilo!

Uz veliki broj prisutnih članova Podružnice umirovljenika i posebnu gošću - gđa. Gordane Herceg, predsjednice Podružnice umirovljenika Sveta Klara, sve je govorilo kako će ovo subotnje druženje biti zaista zanimljivo, uzbudljivo i prepuno toplih emocija.



Domaćin Višnja Gojković, predsjednica Podružnice
Zapruđe i gošća Gorgana Herceg, predsjednica
Podružnice umirovljenika Sveta Klara

- Druženje i suradnja ovih dviju Podružnica je započeo na 1. Sportskim susretima umirovljenika Novog Zagreba u naselju Sveta Klara.

Kako smo mogli vidjeti iz priloženoga a poznavajući veliki entuzijazam obiju predsjednica spomenutih Podružnica, zasigurno možemo očekivati još poneke vrlo skore zajedničke projekte u kulturnom, sportskom ili društvenom djelovanju naših umirovljenika.



Kako je Podružnica umirovljenika Zapruđe poznata po vrlo aktivnom radu i odličnoj organizaciji, tako ni ovoga puta ništa nije prepušteno slučaju, te je za izbor najuspješnijeg pjevača u natjecanju - Prvi pljesak, određen stručni ocjenjivački sud, koji su činile:
  •    Ana Polovina
  •    Vesna Ferenčak
  •    Zlatica Petrović
Rad stručnog ocjenjivačkog suda, ni izbliza nije lak. Naime, kako bi što kvalitetnije vrednovali nastup pojedinih izvođača, trebalo je ocjeniti cijelokupni nastup iz nekoliko važnih komponenata:
  • scenska upečatljivost
  • srčanost
  • snaga interpretacije
  • dobro držanje tijela
  • što bolji glasovni zvuk
Ubrzo, nakon nekoliko glazbenih točaka, gdje su i plesači došli na svoje, započelo je natjecanje, na kojem su nastupili, prijavljeni kandidati, u nadmetanju za prestižnu i laskavu nagradu - Naj pjevač / ica, odnosno osvajanje nagrade - Prvi pljesak:
  1. Franjo Skrbinac 
  2. Beti Kinčec 
  3. Ljubica Juranić 
  4. Ana Vindaver 
  5. Jozefina Bogulin 
  6. Slavica Trbušić 
Ovdje vrijedi dodati, kako su van konkurencija, na vlastiti želju nastupili:
  1. Božica Sekulić i  Ana Vindaver
  2. Franjo Skrbinac
Nakon vrlo dojmljivog i ujednačenoga nastupa gotovo svih kandidata, moramo priznati kako je na  stručnom ocjenjivačkom sudu bio veliki i zahtjevan teret te ne mala odgovornost - izabrati i proglasiti najbolje. 

Potrajalo je.  Nakon malo dužeg i neizvjesnog vijećanja, stručni ocjenjivački sud je proglasio laureate ovoga muzičkoga događaja, koji nikoga od prisutnih svojom izvedbom nisu ostavili ravnodušnim. Za sve sudionike ovog zaista zanimljivog i dopadljivog natjecanja, organizatori, odnosno Podružnica umirovljenika je u okviru svojih mogućnosti osigurala i nagrade (butelja biranog vina!).


Po ocjeni stručnog ocjenjivačkog suda, prvo mjesto je zauzeo Franjo Skrbinac,
drugo Beti Kinčes, a treće Ljubica Juranić, dok su četvrto, peto i šesto mjesto
podijelili ravnopravno ostali sudionici - Ana Vindaver, Jozefina Bogulin i

Slavica Trbušić


Dakle, po mišljenu i odluci stučnog ocjenjivačkog suda - prvu nagradu svojom izvedbom pjesme "Fala" je osvoji Franjo Skrbinac.



Ovogodišnji pobjednik - " Prvog pljeska"
Franjo Skrbinac



- Moji dojmovi? Ako osvojiš prvo mjesto, gdje ćeš bolje!? .. To je to!

Drago mi je što sam ovu nagradu osvojio pjesmom našeg pjesnika Dragutina Domjanića, kojega držim za jednoga od najvećih Hrvatskih pjesnika.




U ime četvrtog, petog i šestog mjesta (kako su svi, po ocjenama stručnog ocjenjivačkoga suda - imali izjednačen broj bodova), zaslužene nagrade je preuzela, vesela sudionica gđa. Ana Vindaver.



 Ana Vindaver, je preuzela nagrade za
četvrto, peto i šesto mjesto u glazbenoj
nagradnoj igri - Prvi pljesak.
- Prvi puta sudjelujem na ovakvom natjecanju. Naime ja sam također nova i u naselju Zapruđe. Tek je godina i pol kako sam se ovdje doselila.

- Kakvi su dojmovi bili?

-  Znate što. Dojmovi su mi zaista jako lijepi, jer u stvari mene je Podružnica umirovljenika Zapruđe "izčupao" iz jedne teške depresije. Naime ja sam imala strašne tragedije i ja nisam znam kuda bih sa sobom. Imam divnu snahu i ona me je nakon dosta uloženog truda nagovorila da se učlanim ovdje. Tako sam ja započela dolaziti, ali sam u prvo vrijeme bila "kao izgubljeno janje", kada sam došla tu. Sada sam se već "oslobodila". I tako me je jučer nazvala naša draga predsjednica Višnja Gojković i upitala me - bili htjela, nastupiti, odnosno otpjevati  jednu pjesmu na natjecanju - Prvi pljesak?  Naravno, sa velikom radošću sam se odazvala. 

Imala sam još jednu pjesmu u rezervi, koju nisam izvela. Naime, mislila sam, ako bude trebalo.

Ovu sam pjesmu - "Ima dana kada ne znam što radim" (to je starinska pjesma od Vere Svobode), a imala sam rezervu, jednu sevdalinku - "Jutros mi je ruža procvjetala". Sa njom sam osvojila drugo mjesto na natjecanju doma umirovljenika između 13. kandidata u Dubravi.

Tako da ja volim pjevati sevdalinke, no volim ja i narodne pjesme, zagorske - inače sam Slavonka. Volim i slavonske, sve ....

A, ovu  pjesmu - "Kopa cura vinigrad". Ova gospođa (Božica Sekulić)  ima tremu, kaže - Ja neću solo, ako 'oćeš ti s menom pjevati, tada ću i ja pjevati... 

Rekoh - hajde , idemo! Pa sam tada zbog toga nastupila i sa njom, kako bi se i ona malo uključila u taj naš umirovljenički život.

- Što bi za kraj rekli, ako postoje umirovljenici koji još uvijek dvoje, uključiti se u rad Podružnice umirovljenika Zapruđe ili ne ?

-  Ja odgovorno savjetujem svim samcima, jer ljudi "padaju" u depresiju, u jedno depresivno stanje. Jer, ti ne gledaš ništa, nego park i ona četiri zida, gdje ti jesi. Ali ovo, jer ja sam inače i invalid, ima tri proteze, to nitko ni ne primjećuje. Ja plešem, ja mogu sve... Ali, neka se uključe u društvo. Ipak zaboraviš na sve, vidiš, stječeš poznanstvo, prijateljstvo.

Ja ovdje nikoga nisam znala, ali sada ja imam  mnogo poznanika, kada izađem van - O, Bok, 'ajmo na kavu, 'ajmo na sladoled... To puno znači. To trebaju ljudi učiniti, jer je teška samoća, a mi smo većinom (vidite i sami) samci. Bilo muško, bilo žensko, neka se uklope...



Drugo mjesto je pripalo gđi. Beti Kinčes, dok je treće  mjesto po mišljenju stručnog ocjenjivačkoga suda osvojila Ljubica Juranić, sa izvedbom narodne pjesme - "Djevojka je zelen bor sadila".



Treće plasirana Ljubica Juranić
- Ovi je prvi puta da sam nastupila na ovakvoj vrsti natjecanja,  uz to moram isto tako istaknuti, kako je ovo također po prvi puta kako sam pjevala na mikrofon. Inače ja to pjevam odlično, u ostalom to svi znaju, kada idemo na izlet, ja uvijek prva zapjevam i obično ovu pjesmu.

Sad me uhvatila mala trema, ali moram priznati, kako smo se svi skupa odlično zabavili, ako u budućnosti se ponovi ovakvo natjecanje, ponovno ću se svesrdno prijaviti i nastupiti.

Mišljenja sam, da je ovo zaista lijepo druženje, a isto tako ne mislim da je i treće mjesto nešto loše, čak što više. Zahvaljujem svima na prekrasnom pljesku kojim su me nagradili nakon mog nastupa.



Nakon završetka glazbenog natjecanja - Prvi pljesak, i podjele zasluženih nagrada, plesna večer se nastavila pod dojmovima, ugodnog druženja, zajedničke podrške, slavlja i radosti slavodobitnika.



Višnja Gojković, predsjednica
Podružnice umirovljenika Zapruđe.
- Večeras smo po prvi puta organizirali - Prvi pljesak. U biti ovaj nam je tjedan "pala" ideja (s obzirom da mi svaki puta na ovim plesovima, nastojimo osmisliti još po neki zanimljivi sadržaj)  zašto ne bi organizirali, glazbeno natjecanje - Prvi pljesak?

To su bili , događaji, priredbe iz naše mladosti . Molim lijepo! I ovo je treća mladost!

Mi smo otvorili ples i rekli  - Kandidata može biti maksimalno 6., kako ne bi otišli u preveliku širinu. Važno je istaknuti, kako je interes bio daleko veći, od samo 6. kandidata, ali smo ostali pri prvoj zamisli od 6. kandidata.

Kako ste vidjeli, sportski i vrlo fer, sa našim stručnim ocjenjivačkim sudom smo ocijenili svakoga od  izvođača. Uzimali smo u obzir kriterije, scenskoga nastupa, glasovnih mogućnosti itd... Eto, rezultati su upravo takvi kakvi jesu! Iznenađujući! 

To moram apostrofirati. Prvoplasirani je naš devedeset godišnji član Podružnice, Franjo Skrbinac. Moram priznati kako je sjajno otpjevao, vrlo zahtjevnu pjesmu - Fala.  Vidjeli ste  i sami, ovacije su bile zaista bučne, vesele i velike!

Ljudi su zadovoljni i sada  možemo razmišljati na način da ovo razvijemo u jednu zaista, u budućnosti primamljivu priredbu. Svakako šire, ne samo u našem Zapruđu!



I za kraj, dali smo riječ,  gošći Podružnice umirovljenika Zapruđe.



Gordana Herceg, predsjednica
Podružnice umirovljenika Sveta Klara
- Oduševljena sam. Prije svega što sam pozvana od strane Podružnice umirovljenika Zapruđe, odnosno gđa. Višnje Gojković, predsjednice i što sam mogla provesti vrijeme u ovako zanimljivom, spontanom, veselom i iskrenom druženju.

natjecanje - Prvi pljesak, je po mom skromnom mišljenju zaista pravi i veliki puni pogodak!

Zaista me ovo natjecanje oduševilo. Čini mi se nemogućim da onaj gospodina Franjo sa devedeset godina onako pjeva i  da srce "ostavlja" na pozornici.

Zaista me se sve iskreno dojmilo. Od samog druženje, glazbenih doživljaja, novi poznanstava, spoznaja, novih ideja ....

Jedva čeke da članovi Podružnice umirovljenika Zapruđe budu ponovno naši gosti. Rado bih ih vidjela, već za naš veliki blagdan Klarinje!

U šali na ulazu mi je jedna simpatična gospođa rekla : "Čekajte dok ja dođem, kad vi  bu'te  radili, a mi bumo se zabavljali".

Zaista mi je drago da se naša prijateljstvo dviju Podružnica ovako konkretno nastavilo.





"Kliknite" na fotografije, kako bi ih uvećali! 
















































Nema komentara:

Objavi komentar