.

utorak, 5. travnja 2016.

Prvi proljetni ples, Podružnice umirovljenika Zapruđe

Zapruđe - U subotu je u prostorijama lokalne samouprave održana glazbeno zabavna večer za  svoje članove u organizaciji Podružnice umirovljenika Zapruđe.

Moramo priznati, kako nas ova podružnica uvijek iznova uspije iznenaditi i obradovati, u korist svojih članova, svojom inventivnošću i kreativnošću.

Tako je bilo i ovaj puta. Naime uz živu svirku (dvočlanog sastava) koji sa velikim umijećem uspijeva svojim odličnim izborom  i stilom (od klasičnog rock n' rola, preko twista pa sve do valcera itd...) motivirati, zabaviti i razveseliti sve prisutne. Prepun podij radosnih i razigranih plesača odaje ljubav, prema druženju , plesu , zabavljanju. Nitko ovdje ne spominje godine, spominje se samo šala, "podbadanja" i želja još plesa....

Organizatori na čelu sa predsjednicom gđom. Višnjom Gojković su i ovoga puta organizirali igru "Ples srca". Naime u toj igri se nasumice izabiru plesni parovi, koji dobivaju svoj broj. U početku svi plešu na glazbenom podiju, no na kraju svake pjesme, izvlači se broj para, koji mora napustiti podij. Onaj par koji ostane zadnji, ujedno je i pobjednik ove igre. Naravno kako su se organizatori pobrinuli za nagradu ovog - pobjedničkog para.

Nakon završetka ove simpatične i zanimljive igre, koja je izmamila salve smijeha, kako sudionika igre, ali isto tako svih ostalih koji su sa zanimanjem pratili tijek igre, nastavila se plesna glazba. Začas je plesni podij bio prepun, a lica plesača krasio je smijeh i vrlo često znoj.

Uskoro je uslijedila igra Tombola, koja je također pobudila veliki interes i mnogo pažnje, u mogli bi reći - ovoga puta malo pretijesnoj prostoriji lokalne samouprave.

Redali su se brojevi, a sa njima i smijeh , komentari, doskočice .... Nestrpljenju nije bilo kraja, pa su svi po primitku svog "zgoditka" bacili se na razmatanje, ukusno aranžiranih - smotuljaka! 

Nakon igre Tombola, ponovno je uslijedio "set" glazbe, koja je ispunila plesni podij, ali prisilila organizatore, da otvore sva vrata, kako bi u prostoriju ušao sviježi zrak .  Ples, okreti, smijeh, pjevanje ..sve je to ispunajvalo kako prostoriju ali isto tako srca, članova ove Podružnice.

Nakon nekoliko "setova" ponovno je priređena jedna igra, ovoga puta humanitarna. Naime radilo se o tome, kako je jedan član ove Podružnice rastočio maslinovo ulje (sa Brača!), (koje je dobio na poklon) u flašice po 1 dcl, te su te flašice maslinovog ulja prodane na audiciji, a sav skupljeni novac je predan Podružnici, sa svrhom da se uplati u fond - bolesne djece.

Zaista smo bili dirnuti i ponosni ovom prekrasnom gestom svih članove ove Podružnice. Naravno, ovako dirnuti prekrasnim emocijama, ples i veselje se nastavilo do skorog završetka ovog , mi bi se usudili reći - ne zaboravnog druženja.




gđa. Zlata Petrović, član Podružnice
umirovljenika Zapruđe
- gđo Petrović , koliko ste dugo član Podružnice umirovljenika Zapruđe?

- član sam oko tri godine, i moram reći kako sam zaista zadovoljna, sa svime. Izuzetno su aktivni. Ide se redovito na izlete, svaku prvu subotu u mjesecu je ples sa vrlo bogatim programom, uvijek nečim novim, zanimljivim. Stvarno se trude maksimalno i gđa. Višnja Gojković kao predsjednica, ali i sve njezine pomoćnice, članice Upravnog odbora.

- Vidjeli smo, kako ste sa kolegicom (plesnim parom) naime vi ste bili jedini - istospolni - plesni par, i vi ste osvojili prvu nagradu u zanimljivoj plesnoj igri "Ples srca".

-  To je slučajnost! Naime, izvlačili su se parovi, ne po kvaliteti, nego slučajno. Svaki par koji je "ispao" izvukao je slijedećeg. Tako da je to bile, hajmo reći - igra sreće!

Ali sreće je uvijek kada dobijete nešto na poklon. Ja sam dobila, prekrasnu žutu ružu, a cvijeće najviše na svijetu volim. Cvijeće i ples!

- Bravo, pa vi ste večeras baš ondje gdje , trebate biti !

- Ja sam uvijek tamo gdje trebam biti, jer vam ja inače malo treniram ples, na dva mjesta (Prečko , Trešnjevka) tako da uživam u plesu. Ples nas oslobađa stresa. Ples je jednostavno aktivnost koja me veseli!




gđa. Barica Mrnjac,  (u sivoj opravi) član
 Podružnice umirovljenika Zapruđe

- gđo. Mrnjac i vi ste član podružnice umirovljenika Zapruđe, koliko dugo?

- Aktivni član sam preko osam godina.

- Kao član, možete li nam reći, jeste zadovoljni?

- Naravno, vrlo sam zadovoljna. zaista je sve korektno. Mnogo raznolikih aktivnosti....

- Ovo je večeras prvi proljetni ples, večeras.Vi ste u prekrasnoj igri osvojili nagradu.

- Eto, naš par, dvije ženske, su odnijele prvu nagradu. Do, duše čudi me, kako nije bilo miješano. Si su bili miješani, osim nas...

- Ipak set vas dvije osvojile prvu nagradu. Jeste li zadovoljni?

- Naravno da jesam. Ovo mi je nagrada iako sam počela izbjegavati ples.

- Zašto?

-  Imam nekakvih svojih privatnih problema, pa sam malo ples stavila sa strane. I eto, ovoj sada prvi puta da sam na nagovor zaplesala i gle - osvojila nagradu!

Zahvaljujem organizatorima!



g. Vlado Žugčić, glazbenik

- Svake prve subote ja i moj kolega, nastupamo ovdje u ovom prostoru svaku prvu subotu u mjesecu, zabavljajući članove Podružnice umirovljenika Zapruđe.

 Inače nastupamo , moram priznati jako puno, u ostalim Podružnicama umirovljenika širom cijelog grada Zagreba.

Zapravo su danas umirovljenici zapravo jedina populacija, koja ima u gradu Zagrebu svoju glazbu.

U resoranima, kao što je to nekoć bilo, toga više nema. Ni jedan restoran nema živu glazbu. 

Kako vidite i sami, umirovljenici se zaista znaju opustiti, zabaviti i razveseliti. Plešu sa "guštom" i rock, i narodnjake, zabavne , sve njima paše .... I , uredne su platiše! Najbolji!  Male mirovine, ali oni nas redovito plaćaju.




gđa. Višnja, predsjednica
 Podružnice umirovljenika Zapruđe



Nema komentara:

Objavi komentar