ponedjeljak, 4. travnja 2016.

Kako jesti, a pri tome se ne udebljati

Novi Zagreb - Jedan od glavnih razloga zbog kojih se ljudi prejedaju i debljaju je zbog toga što ne jedu dovoljno da bi se osjećali puni. Paradoksalno ali istinito, ukoliko jedete mnogo, možete ostati vitki i izbjeći prejedanje.
Slijedi nekoliko savjeta pomoću kojih to možete uspjeti.
1.Jedite ugljikohidrate

Negdje usput proglašeni su lošima za vašu liniju, ali kruh, tjestenina riža i grah trebali bi činiti trećinu vaše svakodnevne prehrane. Jedite kruh uz obroke redovito, jer budete li ga izbjegavali da biste se osjećali sito morat ćete pojesti jednaku količinu neke mnogo kaloričnije hrane. Nabrojene namirnice same po sebi ne debljaju, to znači ne debljaju ukoliko im ne dodate masne začine, umake, margarin, maslac ili sl.

2. Jedite namirnice bogate vodom

Hrana koja sadrži velike količine vode napunit će vaš trbuh, a sadrži malo kalorija. To uključuje ne-kremaste juhe, domaće nemasne čorbe i druga variva.

3. Izbacite nepotrebne masnoće iz prehrane

Malo masnoće je neophodno za dobro zdravlje, ali ne trebate pretjerivati. Gdje god možete izbjegavajte ih, ali ih nemojte potpuno izbaciti.

4. Umjesto slatkiša grickajte voće i povrće

Celer, krastavac, jabuke, mandarine i slične namirnice čine vas sitima, a niskokalorične su. Bonus je to što su bogate vitaminima i mineralima.

5.Prženje na masnoćama zamijenite jelima na žaru. Jednako će vas zasititi, a sadrže mnogo manje kalorija.