.

subota, 14. svibnja 2016.

Zdravstvene tajne žena diljem svijeta

Novi Zagreb - Došlo je vrijeme , vama vjernim našim čitateljima da vam otkrijemo da saznajte kako drugi ljudi ostaju sretni i zdravi.

* Od žene iz Floride:

„Vježbajte prije posla, jer ćete popodne pronaći previše izlika da izbjegnete vježbanje.  Dodatni bonus je što ćete se cijeli dan osjećati dobro jer znate da ste već ujutro napravili nešto korisno za svoje tijelo“.
* Od žene iz Meksika:
„Svako jutro, čak prije kave ili šalice čaja uzmem jednu žlicu meda. Med je odličan antibiotik i odličan za prevenciju svih bolesti, a nema okus po lijeku. Otkako jedem žlicu meda ujutro, kroz tri godine najgora bolest koju sam imala je trodnevna prehlada“.
* Od žene iz Brazila:
„Uvijek, uvijek nanosite zaštitni faktor. Sunce je korisno, ali da biste ga mogli podnijeti morate se štititi izvana i iznutra.  Uz kreme sa zaštitnim faktorom to znači i hraniti se zdravo, jesti mnogo jezgričastih plodova poput  badema, te koristiti maslinovo ulje.  Također, preferiram ribu nad mesom“.
* Od žene iz Južne Afrike
„Dišite… S pravilnim disanjem sve započinje. Duboko udišite  i izdišite koristeći abdominalne mišiće. Na taj način ćete se umiriti, te ojačati trbušnjake i  smanjiti obim struka.  Također, ne zaboravite piti dovoljno vode. Voda i zrak su ključni elementi postojanja, pa im odajte počast“.
* Od žene iz Irske:
„Najbolji savjet koji vam mogu dati je hodajte gdje god je moguće.  Moj posao je 35 minuta udaljen od doma i svaki dan kući hodam. I doslovno mislim svaki dan. To je dobra osnovna vježba, a pomaže mi  i da se riješim nakupljenog stresa na poslu. Nekad sam mrzila hodanje, ali sada mu se radujem i ako slučajno jedan dan odem automobilom, stvarno mi nedostaje“.
* Od žene iz Japana:
„Prošlo ljeto sam započela prakticirati jednodnevni post jednom tjedno.  24 sata pijem samo vodu ili nezaslađeni čaj. Na početku je to bilo zbog toga da bih izgubila na težini, ali osim smanjenja težine primijetila sam kako mi se krvni tlak normalizirao, te kako sam postala sklonija zdravijim namirnicama. Također, koža mi izgleda mlađe i zdravije, a i ja osjećam da imam više energije“.
* Od žene iz Engleske:
„Pokušajte svakodnevno vježbati, ali nemojte pretjerivati.  Biti aktivni možete na svakojake načine. Varirajte s aktivnostima i isprobavajte sve sportove.  Vježbanje ne znači samo vježbanje na spravama u teretani“.
* Od žene iz Francuske:

„Slijedim ova osnovna pravila: 1 – Jedem raznovrsnu hranu pripremljenu od namirnica i po receptima iz cijelog svijeta;  2 -  Izbjegavam velike restoranske porcije;  3-  Jedem redovito, bez preskakanja obroka i što je najvažnije; 4 – Za svaki glavni obrok uzmem 30 minuta kako bi uživala u hrani“.

Nema komentara:

Objavi komentar