.

četvrtak, 29. listopada 2015.

Plesna večer, umirovljenika Trnskog

Jučer na večer je održana plesna večer umirovljenika Trnskoga u društvenim prostorijama Trnsko.

Prema riječima g. Ivana Žufika, predsjednika podružnice umirovljenika Trnsko, umirovljenici se na ovakav način druže dva puta mjesečno. Plesna druženja su dogovorena svake druge i četvrte srijede u mjesecu. Plesna večer obično traje od 16,00 pa do 20,00 sati a ponekad i duže.

Ovaj puta smo skupili malo hrabrosti, kazao je g. Žufika, pa smo angažirali pravi bend, od tri člana. Naime, htjeli ne htjeli - svi smo pomalo u ova vremena opterećeni novcem, nikada ga nema dovoljno! naravno kako se sve to skupa održava i na naše aktivnosti. Eto, večeras smo se odlučili , kako sam već kazao, da angažiramo pravi bend, pa neka bude što bude! No, kako vidite i sami, odaziv je odličan, veselje veliko, a i sami svirači su nam svojom cijenom izišli malo u susret.

Sve u svemu, mišljenja sam kako je ovo dobar način, koji ćemo naravno nastaviti, da se mi umorovljenici okupimo i tako skupa i zabavimo, i izplešemo ali da i svoje svakodnevne brige, na neko vrijeme stavimo na stranu.



g Branko Anđelić, voditelj muzičkog
sastava  - Makovi
Naš glazbeni trio nastupa u sastavu, Dražen Anđelković, g. Ernest Majer i moje malenkosti Branko Anđelić.

U ovom smo sastavu od 15. siječnja ove godine. Inače doista imamo mnogo iskustva jer smo sve do sada svirali po različitim muzičkim sastavima, imali dosta tih bendova, te nastupali ali i svirali po dosta restorana, hotela, toplica, na moru itd...

Naša nam dosadašnja iskustva govore, kako je trenutno najbolje raditi u "trojci", upravo ovako kako to činimo mi. Naime Sva trojica pjevamo, sva trojica sviramo i imamo raznovrstan repertuar, od sjevera do juga ili  od zapada do istoka naše Lijepe domovine.

Sviramo, i starogradske, i zabavne i narodni melos (slavoniju, zagorje,  klapske pjesme... ). Znači, sve ono što danas traži na jednom ovakvom zbivanju. Naravno, sviramo mi i za svadbe, domjenke, proslave, pa čak i za  - rastave! Eto malo i šale, no isto tako želimo istaknuti kako vrlo često  volontiramo i zasviramo tamo gdje se to traži od nas. Znate i sami kako je, muzičari dosta najbolje osjećaju život i tako ga žive, osijećano i  prihvaćaju sve što im on donosi.



Kako je vrijeme odmicalo, tako su dolazili gosti. Dvorana se punila, kako ljudima tako i sve većim raspoloženjem. pomalo je svima postajalo toplo, pa čak i vruće, tako da su se počele skidati čak veste.

U svom tom odličnom raspoloženju, glazbi plesu, pojavili su se gosti, političari (a kako bi bez njih u ovo predizborno vrijeme!?)



Drugi s desna: Nened Livun, kandidat SDP i HSU
za  Hrvatski sabor u 7. izbornoj jedinici.
Dobra večer, moje je ime Nenad Livun, ja sam zastupnik u Gradskoj skupštini Grada zagreba i kandidat sam SDP-a na listi za Hrvatsku Sabor, za 7. izbornu jedinicu. Drago mi je da sam večeras imao priliku zajedno sa g. Tomislavom Koledić, predsjednikom SDP-a Novi Zagreb doći posjetiti ovo ugodno druženje podružnice Matice umirovljenika Trnsko. Prekrasno je vidjeti ovakvo druženje, ovakvu pozitivnu energiju. Prekrasno je vidjeti naše najstarije koji su ovome društvu dali jako puno, i koji sa pravom očekuju od nas mlađih da ćemo im njihovu "zlatnu dob" učiniti još ljepšom!





"Klikni" na fotografiju kako bi je povećao!





















Nema komentara:

Objavi komentar